اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روح‌الله عباسپور:

گفتمان غیر انقلابی برخی افراد تنفر مردم را در برداشت

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم حوزه انتخابی بویین‌زهرا و آوج در مجلس نهم گفت: گفتمان غیر انقلابی و عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی، باعث دل‌زدگی و احساس تنفر مردم نسبت به عده‌ای خاص شد.

گفتمان غیر انقلابی برخی افراد تنفر مردم را در برداشت

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا، ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت در پای صندوق‌های رأی در سراسر کشور اظهار کرد: گفتمان غیر انقلابی و عبور از خطوط قرمزهای نظام اسلامی، تخلفاتی بودند که باعث دل‌زدگی و احساس تنفر مردم کشورمان از عده‌ای خاص شد.

وی تأکید کرد: مشارکت عظیم مردم کشورمان در امر تعیین سرنوشت و انتخاب وکلای ملت به حق و درستی تمام، نماد بارز اسلام‌دوستی و مظهر اعتماد مردم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

نماینده منتخب مردم از حوزه بویین‌زهرا و آوج با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده و حداکثری، ولایت‌مداری خود را اثبات کردند، افزود: این مشارکت نشانگر بی‌تأثیر بودن تهدید و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است و پشتیبانی قاطع مردم از نظام اسلامی در برابر تهدیدهای جهان استکبار را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با بیان این نکته که استکبار، طراحی‌ها و نقشه‌های پیچیده‌ای را برای این انتخابات پیش‌بینی کرده بود تصریح کرد: پاسخ قاطعانه نظام اسلامی به  هیمنه پوسیده و تبلیغات پوشالی آمریکا و چند کشور اروپایی دیگر با اعلام حضور برجسته ملت ایران در انتخابات داده شد و سیلی سختی که مقام معظم رهبری تعبیر فرموده بودند به گوش آمریکا و دیکتاتورهای دیگر نواخته شد.

عباسپور با برشمردن شاخصه‌های برجسته جمهوری اسلامی در میان حکومت‌های بیگانه عنوان کرد: تقوای الهی همراه با مردم‌سالاری دینی در ایران تنها عواملی هستند که  باعث یگانگی و منحصر به فرد شدن انقلاب اسلامی در میان نظام‌های دیگر جهانی شده‌اند.

نماینده مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه از بدو شکست رژیم شاهنشاهی و اعلام تشکیل حکومت دینی در ایران، نظام اسلامی همواره از مقبولیت فوق‌العاده و ویژه‌ای در میان آحاد مردم  کشورهای جهان برخوردار است، خاطر نشان کرد: نظام‌ها و حکومت‌های جهان نیز اگر در پی دستیابی و عمل به احکام و راهبری‌های استوار قرآن کریم و همچنین دین مبین اسلام باشند قطعا مورد پشتیبانی و حمایت ملت جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه انتخابات وحدت‌آفرین مجلس نهم پلی  برای دستیابی ملت به خواسته‌های آرمانی خود و همچنین پیشرفت‌ها و عظمت همه‌جانبه ملت بابصیرت ایران اسلامی است، افزود: آرمان‌های پایدار و جاودانه  شهیدان انقلاب اسلامی با حضور حداکثری ملت در صحنه انتخابات برای سی و سومین بار تمدید و به خدمت امام عصر(عج) رسید.

نماینده منتخب مردم در حوزه بویین‌زهرا و آوج همچنین با اشاره به زمینه‌سازی‌های گسترده رسانه‌های وابسته به استکبار از ماه‌های گذشته برای مخدوش جلوه دادن اصل حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات باشکوه مجلس نهم برای رسانه‌ها و دسیسه‌چینان غربی و مستکبر، مصداق بارز آیه قرآن است که مکر حیله‌گران را به خودشان باز می‌گرداند، چراکه جهانیان به چشم خود مشارکت بی‌مانند ملت ایران را در دیده و به پایداری نظام اسلامی در برابر انواع توطئه‌ها و دشمنی‌ها گواهی دادند.

عباسپور ضمن یادآوری نحوه رویارویی امام راحل(ره) با  افراد سست‌عنصر و بریده از ملت خاطر نشان کرد: گفتمان غیر انقلابی و عبور از خطوط قرمزهای نظام اسلامی، تخلفاتی بودند که باعث دل‌زدگی و احساس تنفر مردم کشورمان از عده‌ای خاص شد.

وی با تأکید بر لزوم وحدت و انسجام مستمر و گسترده مردم در عرصه‌های حمایت از پایه‌ها و اصول اسلامی انقلاب، تصریح کرد: مردم  بابصیرت کشورمان در دوره‌های مختلف پس از پیروی انقلاب اسلامی نیز همچنان روحیه تحکم و اقتدار خود را حفظ کرده و با انسجام نظام را از همه تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها نجات داده‌اند.

نماینده مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان همچنین با اظهار امیدواری از تشکیل مجلسی توانمند با توجه به مشارکت بالای مردم در امر انتخابات خاطر نشان کرد: قطعا مجلس نهم با تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های مطلوب باعث رضایت خداوند متعال، ولایت فقیه و مردم خواهد شد.

به گزارش فارس، عباسپور با کسب 37 هزار و 440 رأی و اختلاف بسیار زیادی از دیگر رقبای خود توانست راهی مجلس نهم شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول