اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

مجلس آینده گفتمان انقلاب را فریاد می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مجلس آینده با حضور نمایندگان شایسته باید گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را فریاد بزند.

مجلس آینده گفتمان انقلاب را فریاد می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: ما به نمایندگان و وکلایی نیاز داریم تا در عرصه قانونگذاری با تدبیر و عقلانیت بیشتر و به دور از احساسات زودگذر قوانین و مقررات کارآمدی را تدوین کرده و در اختیار قوای دیگر قرار دهند تا با شکل اجرایی آنها مردم به رفاه و آسایش بیشتر برسند.

وی با بیان اینکه بایستی قدردان نعمت اسلام، اهل بیت و فضای ایجاد شده در سایه مجاهدت امام و شهدا باشیم بیان داشت: حماسه‌ای که ملت در جمعه آینده می‌آفرینند استکبار جهانی را سرافکنده کرده و بار دیگر عزت ملی ایرانیان تبلوری حقیقی می‌یابد.

امام جمعه خلخال اضافه کرد: از روز گذشته برای گرم شدن تنور انتخابات رقابت‌ها و تبلیغات انتخاباتی شروع شده که در این عرصه نامزدها باید چند اصول و مرام اصلی را با ملت رعایت کنند.

رشتبری یکی از این مرام‌نامه‌ها را دوری از تجمل‌گرایی و صرف میلیاردی هزینه انتخاباتی توصیف کرد و گفت: مردم قرار نیست در روز 12 اسفند به ظواهر رای دهند بلکه کارآمدی نامزدها بهترین ملاک برای انتخاب مردم است.

وی تمام کاندیداهای مجلس نهم را به پرهیز از وعده دادن‌های دروغین فراخواند و ادامه داد: مجلسی که در آن صلابت و اقتدار همراه با ساده‌زیستی و بیان حقایق و عدالت مدنظر قرار نگیرد آن مجلس جلوه خوبی پیدا نخواهد کرد.

امام جمعه خلخال خطاب به رای دهندگان نیز گفت: مردم خدمتگزاران واقعی را با در نظر گرفتن شاخصه‌های عدالت‌خواهی، آرمان‌گرایی و ولایت‌پذیری ملاک انتخاب خود قرار داده و در این نمایش عزت عمومی حاضر خواهند شد.

رشتبری حساسیت این دوره از انتخابات را با توجه به شیطنت‌های مستمر استکبار جهانی یادآور شد و اظهار داشت: انتخابات در 33 سال گذشته به معنای واقعی مظهر دلدادگی ملت به نظام بوده و هر یک از انتخابات صدها فتنه و حرکت کور استکبار را از بین برده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول