اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جبهه پایداری:

پرچم گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بر زمین نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: نماینده ستاد کشوری جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری به این منظور شکل گرفت تا نشان دهد پرچم گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بر زمین نمی‌ماند و این جبهه ادامه‌دهنده راستین این گفتمان است.

پرچم گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بر زمین نمی‌ماند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس از بابلسر، همایش جبهه پایداری با حضور حجت‌الاسلام علی رمضانی نماینده ستاد کشوری این جبهه عصر امروز در جمع پرشور دانشجویان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران در آمفی‌تئاتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی واقع در پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد.

نماینده ستاد کشوری جبهه پایداری در این همایش خطاب به دانشجویان گفت: امروز زمانی است که برخلاف نظر برخی که الگوی حکومتی نظام جمهوری اسلامی را ناپایدار می‌دانستند، شاهد این هستیم که حجاب فاطمی شما در خیابان‌های آمریکا و اروپا به وضوح دیده می‌شود و جمع قابل توجهی از جوانان این کشورها به اسلام روی آورده‌اند.

محمد رمضانی افزود: در مقابل گسترش روزافزون اسلام در میان کشورهای جهان که با پرچمداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شد، دشمن بی‌تحرک نماند و شروع به ایجاد جریان‌هایی در داخل و خارج کشور برای مقابله با اسلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در این دوران افرادی در داخل کشور به تبعیت از دشمنان شروع به ایجاد جوی مخالف وضع قوانین اسلامی در جامعه کردند، گفت: از جمله شاخص‌ترین این افراد عبدالکریم سروش بود که در نشریه‌ای این چنین نوشته بود:" اگر زمانی (حضرت) زهرا بزرگ‌ترین افتخار یک زن را در این می‌دید که هیچ نامحرمی او را نبیند و او نیز هیچ نامحرمی را نبیند در جامعه امروز دیگر این ویژگی یک مزیت برای زن محسوب نمی‌شود".

نماینده ستاد کشوری جبهه پایداری تصریح کرد: اینگونه سخنان برای جلوگیری از کاربردی شدن قوانین اسلام و از بین بردن قداست حضرت فاطمه بیان می‌شد زیرا اگر زهرای اطهر، مقدس بماند همانطور که در دوران دفاع مقدس به وضوح دیدیم افرادی به وجود می‌آیند که در جبهه‌ها با نوشتن این جمله بر پشت پیراهنشان که "میروم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم" به دفاع از حریم و ناموس و ارزش‌هایشان بر می‌خیزند.

رمضانی در ادامه درباره دلیل شکل‌گیری جبهه پایداری گفت: در سال 84 شاهد این بودیم که گفتمان سوم انقلاب با پرچمداری احمدی‌نژاد و با شعارهای پیروی از اسلام، پیروی از اندیشه امام (ره)، تبعیت از مقام معظم رهبری، حمایت از محرومان و پابرهنگان، ایجاد عدالت و ... شکل گرفت و با کنار زدن رقبا توانست در انتخابات پیروز شود و به خوبی شعارهای خود را در جامعه جاری کند.

نماینده ستاد کشوری جبهه پایداری ادامه داد: در سال 88 نیز در جریان انتخابات ریاست جمهوری دیدیم که تمام دشمنان انقلاب با تمام توان در مقابل این نظام قرار گرفتند و به معنی واقعی کلمه جنگ احزابی که در زمان پیغمبر شاهد آن بودیم دوباره شکل گرفت اما به لطف خداوند و هوشیاری خواص با بصیرت در این جنگ نیز پیروز شدیم.

رمضانی افزود: اما در سال‌های اخیر شاهد ایجاد جریان انحرافی و مشکلاتی در بدنه دولت هستیم که سبب شد تا حدودی این نهاد از گفتمان سوم که همان گفتمان اصلی انقلاب است، فاصله بگیرد و جبهه پایداری به این منظور شکل گرفت تا نشان دهد پرچم گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بر زمین نمی‌ماند و این جبهه ادامه دهنده راستین این گفتمان است.

به گزارش فارس، در پایان این همایش تعدادی از دانشجویان به بیان پرسش‌های خود پرداختند و نماینده ستاد کشوری جبهه پایداری به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول