اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آمل معارفه شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل صبح امروز تودیع و معارفه شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آمل معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرمانده سپاه ناحیه آمل صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه این شهرستان که با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران صورت گرفت با اشاره به اینکه فضای موجود در این بخش بسیار دوستانه و مطلوب بود، بیان داشت: فضای همدلی در این مجموعه موجب پیشرفت و دستیابی به اهداف شده است.

شعبانعلی حیدریان با بیان اینکه نگاه وفاق و همدلی بر پیشرفت هر مجموعه‌ای تاثیر می‌گذارد، این فضا در آمل را برای بالندگی شهرستان موثر توصیف کرد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های سه ساله حجت‌السلام حیدری در این ناحیه عنوان کرد: در این مجموعه فضای همدلی خوبی ایجاد شده که امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه از سال 88 تا 90 این نمایندگی در زمره رده‌های برتر استانی قرار داشت، بیان داشت: عامل اصلی این موفقیت‌ها کارکنان و مجموعه نمایندگی بودند.

حجت‌السلام محمدعلی حیدری با تاکید بر اینکه از فعالیت در شهرستان آمل لذت بردم، عنوان کرد: هر آمدنی رفتنی دارد و امیدواریم توانسته باشیم کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته باشیم.

وی با اعلام اینکه کار برای آینده سخت است، گفت: اما همه ما برای کار بزرگی خلق شدیم که باید آن را به انجام برسانیم.

در این مراسم از زحمات سه سال حجت‌السلام محمدعلی حیدری تقدیر و حجت‌السلام حسین محمدیان به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل معرفی شد.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول