اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خبر داد

انعقاد 500 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در بخش بافت فرسوده گلستان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از انعقاد نخستین قرارداد در بخش بافت فرسوده گلستان با بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری از سوی شرکت "گلستان غدیر" در هفته آینده خبر داد.

انعقاد 500 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در بخش بافت فرسوده گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی عصر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد فرصت‎های مناسبی که در بخش گردشگری گلستان با حضور سرمایه‎گذاران به وجود آمده موجبات رونق اقتصادی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‎های اصلی و اساسی استان حل معضل پتروشیمی است اذعان کرد: پروژه پتروشیمی برای گلستان فرصت مناسبی برای اشتغالزایی و افزایش منابع در بنیه اقتصادی جامعه محسوب می‎شود و خوشبختانه تلاش مجموعه مقامات ارشد استان و نمایندگان مردم به این موضوع معطوف شده تا هر چه زودتر پروژه پتروشیمی را اجرایی کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر موانعی در اجرای پتروشیمی به وجود نیاید این پروژه کلید خواهد خورد و روند اجرایی آن را در استان شاهد خواهیم بود.

امامی محدودیت‎های منابع مالی را یکی از مشکلات پیشروی این پروژه دانست و یادآور شد: طی مذاکراتی که با وزارت اقتصاد و دارایی و بانک ملی مرکزی انجام گرفته تمهیداتی حاصل شده تا از ظرفیت صندوق توسعه ملی نیز در این راستا بهره‎مند شویم.

وی از اعلام آمادگی جدی مدیران و مسئولان در عملیاتی شدن پتروشیمی گلستان خبر داد و افزود: زمینه برای این مهم در استان فراهم است و در آینده‎ای نزدیک شاهد پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه در استان خواهیم بود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیری مسائل و مشکلات استان با جدیت دنبال می‎شود خاطر نشان کرد: انتظار داریم تا همه مدیران دستگاه‎های اجرایی مبتنی بر برنامه‎محوری حرکت کرده و به اعتبار سند بالادستی افق 1404 برنامه‎ریزی داشته باشند تا با اجرای سند پیش‎بینی شده به موفقیت نائل شویم.

امامی در خصوص اینکه هر دستگاهی باید به اعتبار سند بالادستی برنامه‎ای را برای رسیدن به تحقق اهداف چشم‎انداز ترسیم کند متذکر شد: با ارائه این سند، وضعیت فعلی دستگاه‎ها مشخص شده و هر کدام بر اساس جایگاهی که در آن قرار دارند رصد شده و قرار است تا هر شش ماه یکبار گزارشی در این راستا از دستگاه‎های اجرایی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جهت‎گیری استان بر اساس ارائه سند چشم‎انداز ترسیمی از سوی دستگاه‎ها خواهد بود اظهار داشت: طبق سند بالادستی، برنامه عملیاتی استان برای هر دستگاه در نظر گرفته می‎شود و سهم آنها برای تحقق اهداف، مورد سنجش قرار می‎گیرد تا ان‌شاءالله با تلاش مضاعف بتوانیم گام‎های خوبی در رشد و توسعه استان برداریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول