اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم انزلی در مجلس:

احساس امنیت سرمایه‌گذاری در گیلان فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: احساس امنیت سرمایه‌گذاری باید در گیلان فراهم و از توان بخش خصوصی استفاده شود.

احساس امنیت سرمایه‌گذاری در گیلان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن خسته‌بند ظهر امروز در جلسه هماهنگی سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه گیلان استانی کشاورزی است، اظهار کرد: در کشاورزی استان برای سرمایه‌گذاری هیچ چیز قابلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سرمایه‌گذاری باید از توان بخش خصوصی استفاده شود، افزود: زمان برگزاری همایش سرمایه‌گذاری ایران در گیلان نامناسب و در فصل بارندگی است و بهتر بود این همایش به جای آبان ماه در پایان شهریور برگزار می‌شد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با تصریح بر اینکه توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان باید در قالب سی‌دی به زبان‌های مختلف تهیه شود، تصریح کرد: فضای خارج از کشور باید در نظر گرفته شود.

وی بخش گردشگری گیلان را فاقد توجیه اقتصادی دانست و ابراز کرد: در گیلان باید امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد شود و با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید ملی که مورد تاکید حضرت آقا است، باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

خسته‌بند با اشاره به اینکه باید آزمون و خطا در بحث سرمایه‌گذاری کاهش یابد، گفت: می‌توانیم در برگزاری همایش سرمایه‌گذاری از تجارب استان‌هایی که این همایش را برگزار کرده‌اند، استفاده کنیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس نیز در جلسه مذکور از نبود استاندار گیلان در جلسه مذکور انتقاد کرد و اظهار داشت: اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری بر کسی پوشیده نیست و در حضور استاندار بهتر می‌توانستیم به نتیجه برسیم.

عطا‌‌‌ء‌الله حکیمی با بیان اینکه امروز استکبار به این نتیجه رسیده که می‌تواند ما را با تحریم اقتصادی شکست دهد، افزود: همین مسئله اهمیت موضوع اقتصادی را بیشتر می‌کند.

وی، با اشاره به اینکه بسیاری از دانشمندان خارجی، ایران را منهای نفت دومین کشور قدرتمند دنیا از نظر داشتن ظرفیت‌های مختلف می‌شناسند، افزود: در چنین جلساتی باید اولویت‌ها مشخص شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس، تشکیل یک تیم قوی برای سرمایه‌گذاری در استان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در کشور کمبود قانون وجود ندارد بلکه در ساختاری، اداری و فرهنگی مشکل دارد.

وی، اعتقاد به بخش خصوصی را در سرمایه‌گذاری از نکات مهم برشمرد و یادآور شد: 97 درصد اقتصاد ژاپن از طریق بخش خصوصی است و ما نیز راهی جز این نداریم و باید شرایطی فراهم کنیم تا سرمایه‌گذار احساس امنیت کند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول