اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

بهره‌برداری از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری فولاد در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: با بهره‌برداری از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، کرمان به قطب تولید فولاد کشور تبدیل می‌شود.

بهره‌برداری از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری فولاد در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در دیدار با نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و نمایندگان بخش خصوصی گفت: در حال حاضر 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش فولاد استان کرمان در حال انجام است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه تولید بیش از 7 میلیون تن فولاد فراهم می‌شود که استان کرمان را به قطب تولید فولاد تبدیل می‌کند.

استاندار کرمان افزود: ظرفیت ذخائر معدنی استان کرمان در بخش سنگ آهن بسیار بالاست و بر همین اساس ایجاد و توسعه صنایع پایین دست و تکمیل زنجیره تولید آهن زمینه بهره‌وری مناسب و ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند.

اسماعیل نجار خاطر نشان کرد: کارخانه‌های تولید 4 میلیون تن کنستانتره آهن در استان کرمان آماده است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسند.

در این جلسه محمد جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایط فعلی موضوع اقتصاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بخش خصوصی زمینه لازم برای تعامل با دولت برای موفقیت در این عرصه را فراهم می‌آورد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: تشکیل جلسات تعاملی برای بیان نظرات و پیشنهادات نمایندگان بخش خصوصی و دولتی زمینه‌ساز حل بسیاری از گره‌ها در راستای سرمایه‌گذاری است.

جلال‌پور شرایط فعلی استان کرمان برای حمایت از سرمایه‌گذاران را مناسب ارزیابی کرد و افزود: نقش ویژه مدیریت کلان استان موجب شده تا سرمایه‌گذاری در استان کرمان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول