اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع معدنی استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به ظرفیت‌های زنجان در بخش صنایع معدنی، افزایش توانمندی و رفع معضلات فعالان این حوزه از اولویت‌ کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان است.

توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع معدنی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، علی معصومی اظهار داشت: در کنار منابع معدنی سرب و روی، ذخایر عظیم مس و سنگ آهن، استان زنجان را در جایگاه مناسب صنایع معدنی کشور قرار داده است.

وی که در جمع فعالان صنایع معدنی استان سخن می‌گفت، توجه به تامین زیرساخت‌های شهرک تخصصی روی برای توسعه فعالیت واحدهای صنعتی را ضروری دانست، اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای تامین آب و برق مورد نیاز این شهرک در حال انجام است.

واگذاری استخراج و توزیع سهمیه‌بندی خاک معدن انگوران به فعالان صنعت سرب و روی استان از اقداماتی است که بنا بر گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری بوده و تأثیر عمده‌ای در افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های انجمن سرب و روی ایران در خصوص رفع معضلات و ارتقای دانش فنی این صنعت گفت: کمیته سرب و روی که با دستور و حمایت استاندار زنجان شکل گرفت مصوبات مفید و موثری در افزایش توانمندی تولیدکنندگان صنعت سرب و روی استان داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: با برنامه‌ریزی و حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی زمینه بهره‌برداری از ذخائر عظیم مس و سنگ آهن در استان زنجان میسر می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول