اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد اروند:

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مرز شلمچه آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مرز شلمچه آماده است.

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مرز شلمچه آماده است

محبت رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی" با تدبیر مقام معظم رهبری باید همه مسئولان شهری در راستای تحقق این شعار گام برداشته و در این زمینه مؤثر واقع شوند.

وی افزود: سرمایه، کار و تولید جزو نهاده‌های اقتصادی هستند که استان خوزستان به‌ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر زمینه‌های مستعد آن را به وفور در خود پنهان کرده است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این دو شهر قابلیت و ظرفیت‌های بالای اقتصادی، اجتماعی و تجاری را در دل خود دارند و تنها نیاز به سرمایه‌گذاری برای باروری و رشد دارند.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان این مناطق در طول سالیان طولانی پس از جنگ تحمیلی تاکنون دست در دست یکدیگر گذاشته و با هم یکدل بودند مطمئناً امروز وضعیت عمران و آبادانی همچنین رفاهی شهروندان آبادان و خرمشهر اینگونه که هست، نبود.

رئیسی خاطرنشان کرد: دولت برای ایجاد منطقه آزاد در این محدوده هزینه زیادی متحمل شده پس باید از ظرفیت‌های موجود آن کمال بهره و استفاده را برای ارتقای سطح زندگی شهروندان آبادان و خرمشهری برد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای رشد تجاری مرز شلمچه چه برنامه‌‌هایی در دستور کار دارید؟ گفت: مرز شلمچه بسیار مستعد برای سرمایه‌گذاری است زیرا هر ساله زوار زیادی از این مرز عازم مناطق زیارتی می‌شوند.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند همچنین عنوان کرد: زیرساخت‌ها از جمله راه‌های زمینی و ریلی در این مرز آماده بوده و تنها نیازمند همت و تلاش مسئولان شهری برای رسیدن به جایگاه واقعی‌اش است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال تولید ملی با حمایت از بخش‌های مختلف و مستعد منطقه بتوان آبادان و خرمشهر را به سوی عمران و آبادی مضاعف سوق داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول