اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد

عضویت 117 تشکل کشاورزی در صندوق سرمایه‏گذاری تهران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عضویت 117 تشکل کشاورزی در ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی این استان خبر داد.

عضویت 117 تشکل کشاورزی در صندوق سرمایه‏گذاری تهران

سیدمحمد موسوی در حاشیه حضور در جمع بهره‏برداران حوزه‏های مختلف کشاورزی شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مرکز مالی و اعتباری با هدف ارائه خدمات شایسته به بهره‏برداران این استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اما پس از مدتی نیاز به تشکیل ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در شهرستان‏های استان تهران نیز احساس شد.

موسوی اضافه کرد: از این رو، با مساعدت فرمانداران شهرستان‏های تهران و مسئولان ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در آینده‏ای نزدیک هر 14 شهرستان استان تهران از این موقعیت بهره‏مند می‏شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: طرح تشکیل این مراکز مالی و اعتباری به همراه اجرای طرح توسعه کشاورزی در راستای حمایت از بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی صورت اجرایی به خود می‏گیرند.

وی ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی را از مراکز اصلی مالی و اعتباری متعلق به کشاورزان خواند.

موسوی ادامه داد: از این رو، مقوله‏های جانبی این مراکز مالی نظیر دستورالعمل اجرایی، آیین‏نامه‏های مصوب، چارچوب کارمزد و ... به سرعت از طریق بهره‏برداران حوزه‏های مختلف کشاورزی آماده شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی استانی نمی‏تواند آئینه تمام‏نمای بخش کشاورزی استان قلمداد شود.

وی افزود: بنابراین امور مقدماتی برای ایجاد مراکز شهرستانی این صندوق‏ها توسط مسئولان نهادهای ذی‏ربط انجام شد.

موسوی تصریح کرد: به طور قطع تهران با ایجاد ﺻﻨﺪوق‏های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در همه شهرستان‏های خود تا انتهای امسال در ردیف پیشگامان این مهم قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول