اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور ا قتصاد و دارایی گیلان خبر داد

آغاز مطالعات طرح‌های سرمایه‌گذاری گیلان به زبان فارسی و انگلیسی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و امور دارایی گیلان گفت: کار مطالعات طرح‌های اولویت‌دار سرمایه‌گذاری گیلان به زبان فارسی و انگلیسی آغاز شده است.

آغاز مطالعات طرح‌های سرمایه‌گذاری گیلان به زبان فارسی و انگلیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، منصور ملایی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش سرمایه‌گذاری در سازمان اقتصاد و امور دارایی استان با بیان اینکه رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استاندار و نایب رئیس آن سازمان اقتصاد و دارایی استان است، اظهار کرد: گام‌هایی در این راستا برداشته شده است.

وی شناسایی 100 فرصت سرمایه‌گذاری از بین یک‌هزار پروژه استان را یکی از گام‌های مهم دانست و افزود: این تعداد طرح‌ها بین دستگاه‌ها تقسیم شده است.

این مسئول، 20 طرح سرمایه‌گذاری را در منطقه آزاد انزلی و 25 طرح در سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و گفت: بقیه طرح‌ها نیز بین جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌ها توزیع می‌شود.

وی، محوریت اصلی را 100 پروژه مذکور ذکر کرد و یادآور شد: کار مطالعاتی این پروژه‌ها به زبان فارسی و انگلیسی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آغاز شده است.

ملایی‌پور با اشاره به تشکیل پنجره واحد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان برای برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذاری، اذعان کرد: تمام دستگاه‌های این پنجره واحد باید طرح‌های سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی کنند.

وی، با تصریح بر اینکه دستگاه‌های اصلی پروتکل نهایی را امضا می‌کنند، افزود: تمام دستگاه‌ها و نهادهای متولی استان باید در معرفی موضوعات و طرح‌ها به ما کمک کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه  پیگیری بررسی مشکلات همایش سرمایه‌گذاری با تشکیلات پنجره واحد است، اظهار کرد: این همایش با نام «همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در گیلان» برگزار می شود.

مجید متقی‌طلب با اشاره به اینکه امکان شناسایی سرمایه‌گذاران خارجی با راه‌اندازی سایت فراهم شده است، افزود: این سایت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی طراحی شده و کسی که وارد آن می‌شود صاحب طرح و سرمایه است.

وی همایش مذکور را دو روزه در زیباکنار رشت عنوان کرد و یادآور شد: این همایش متعلق به ایران بوده و برگزاری آبرومندانه آن مهم است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول