اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان خبر داد

واگذاری 11 ‌هزار مترمربع زمین برای سرمایه‌گذاری در شادگان

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان از واگذاری بیش از 11 ‌هزار مترمربع زمین صنعتی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

واگذاری 11 ‌هزار مترمربع زمین برای سرمایه‌گذاری در شادگان

رضا صلبوخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در شادگان اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با واگذاری بیش از 11 ‌هزار مترمربع زمین صنعتی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در شهرک صنعتی شادگان توانسته‌ایم اقدامات مطلوب و مؤثری را در زمینه اشتغال در این منطقه دنبال کنیم.

وی افزود: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های مهیا شده در شهرک‌های صنعتی شهرستان شادگان، واگذاری زمین صنعتی در سال تولید ملی شاهد حضور دو کارخانه بسته‌بندی خرما و کارخانه تولید قطعات بدنه خودرو در شادگان، حضور سرمایه‌گذاران جدی‌تر و پررنگ‌تر شد.

سرپرست شهرک‌های صنعتی شادگان تصریح کرد: امیدواریم پس از دریافت خط اعتباری در این سال، شاهد کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث کارخانه و اشتغالزایی و شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان باشیم.

وی اضافه کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری، اقتصادی و اجتماعی می‌توان در امر اشتغالزایی نه تنها برای نیروهای بومی خود بلکه برای نیروهای غیربومی بسیار مثمرثمر باشد.

صلبوخی بیان کرد: از مسئولان ملی و استانی می‌خواهیم این شهرستان را با تزریق اعتبارات ویژه حمایت کرده و زمینه‌های رشد و شکوفایی بیش از پیش آن را فراهم کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول