اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان خبر داد

راه‎اندازی سایت الکترونیکی برای تسهیل سرمایه‎گذاری در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان گفت: به منظور رصد و تسهیل فعالیت‎های سرمایه‎گذاران اقدام به راه‎اندازی سایت الکترونیکی در سال جاری کرده‎ایم.

راه‎اندازی سایت الکترونیکی برای تسهیل سرمایه‎گذاری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان‌ نیما بیرودیان عصر سه‌شنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: بسترهای مناسبی برای جذب سرمایه‎گذاری در تمام واحدها پیش‎بینی شده و یکی از فعالیت‎هایی که در سال جاری به آن اهتمام ویژه داشتیم حذف بوروکراسی اداری از طریق مرکز جذب خدمات سرمایه‎گذاری بوده است.

وی از تحول عظیمی در حوزه زیرساختی شرکت شهرک‎های صنعتی استان خبر داد و یادآور شد: 93 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 700 میلیون تومان تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‎برداری خواهد رسید که نقطه عطفی در حوزه زیرساخت‎ها است تا سرمایه‎گذاران در این خصوص دغدغه‎ای نداشته باشند به طوریکه این تحول بزرگ در استان بی‎سابقه بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان با بیان اینکه هزینه‎های زیرساخت برای یک واحد صنعتی بین 5 تا 10 درصد است متذکر شد: خوشبختانه واحدهای صنعتی دغدغه خاصی برای تامین اعتبارات زیرساخت ندارند و با تعاملات خوبی که این شرکت با واحدهای صنعتی برقرار کرده است هیچ بدهی معوقه‎ای با واحدها نداریم.

بیرودیان با اشاره به اینکه در گلستان منطقه ویژه اقتصادی با مساحت حدود یک‌هزار هکتار وجود دارد خاطر نشان کرد: حداقل امکانات زیربنایی در این مکان فراهم شده و آمادگی لازم برای پذیرش سرمایه‎گذاران وجود دارد.

بیرودیان از سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد تا در گلستان که از ظرفیت‎ها و توانمندی‎های خوبی برخوردار است نسبت به سرمایه‎گذاری اقدام کنند و یادآور شد: تمام مشوق‌های سرمایه‎گذاری در مناطق ویژه اعم از معافیت مالیاتی، اقساط بلند مدت، سهم آورده پایین و معافیت‎های گمرکی برای جذب بیشتر سرمایه‎گذار در استان اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه گلستان در سال جاری شاهد شاخصه‎های خوبی بوده است اذعان کرد: کسب رتبه نخست در جشنواره روابط عمومی‎های کشور و تعامل با خبرنگاران استان از اقداماتی بوده تا شاهد پیشرفت‎های خوبی در این زمینه باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان خواستار معرفی زیرساخت‎های استان از سوی رسانه‎ها شد و تصریح کرد: تمام زیرساخت‎های زیربنایی برای سرمایه‎گذاران در گلستان فراهم شده و در این راستا از استان‎های پیشرو هستیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول