اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

سرمایه‌گذاری 270 میلیون تومانی در الکترونیکی کردن خدمات شهری

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و سهل‌الوصول به شهروندان اردبیلی این مجموعه در حوزه الکترونیکی کردن خدمات 270 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمایه‌گذاری 270 میلیون تومانی در الکترونیکی کردن خدمات شهری

صدیف بدری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما تاکنون در حوزه سخت‌افزاری امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی 500 میلیون تومان صرف کردیم تا بتوانیم سیستم یکپارچه شهرداری و سازمان‌های تابعه را راه‌اندازی کرده و همه شهروندان از امکانات و تجهیزات الکترونیکی در انجام خدمات خود بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان کار زیر‌ساختی در حوزه الکترونیکی کردن خدمات و بهره‌گیری از سیستم IT در شهرداری سابقه نداشته و ما در سال‌های آینده همین روند را با شدت و حدت دنبال می‌کنیم.

روزانه 170 میلیون تومان آسفالت تولید و توزیع می‌شود

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ ما امسال بحث آسفالت و تولید و پخش آن را جدی گرفتیم به طوری که از ابتدای امسال تاکنون 120 هزار تن آسفالت در سطح خیابان‌ها و کوچه‌های اردبیل آسفالت پخش شده است.

بدری عنوان کرد:‌ هزینه صرف شده برای این امر تاکنون 12 میلیارد تومان بوده و در محاسبه دقیق متوجه می‌شویم که شهرداری در 4.5 ماه گذشته 72 هکتار خیابان و کوچه‌های شهری را آسفالت کرده است.

این مسئول در گفت‌و گو با خبرنگار فارس بیان داشت:‌ به دلیل آنکه بخش عظیمی از این آسفالت‌ریزی‌ها در حوزه بهسازی و پاکسازی بوده است زیاد به چشم نمی‌آید اما اکیپ‌های بیست‌گانه آسفالت‌ریزی ما شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا در جای جای شهر که بیشتر به کارگاه عمرانی شبیه است انجام وظیفه کنند.

شهردار اردبیل افزود: پیش‌بینی ما این است که امسال 200 هزار تن آسفالت را تولید و پخش کنیم که هزینه آن بیش از 20 میلیون تومان است که با این حساب روزانه اگر یک هزار و 700 تن آسفالت تولید شود شهرداری به صورت روزانه 170 میلیون تومان هزینه آسفالت پرداخت می‌کند.

هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری بومی‌سازی اقدامات را آغاز کرده است

وی همچنین از تقویت جبهه مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه‌گذاران در حوزه عمران شهری خبر داد و اظهار داشت: با شکل‌گیری هیئت عالی سرمایه‌گذاری به همت شورای شهر اردبیل و بومی‌سازی نگاه به این حوزه سعی می‌کنیم حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را رونق و توسعه داده و یک حرکت مثبت را در این بخش رقم بزنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول