اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان:

تمام شهرک‎ها و نواحی صنعتی گلستان آماده سرمایه‎گذاری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان با بیان اینکه کمبود زمین در استان وجود ندارد گفت: تمام شهرک‎ها و نواحی صنعتی گلستان آماده سرمایه‎گذاری است.

تمام شهرک‎ها و نواحی صنعتی گلستان آماده سرمایه‎گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نیما بیرودیان صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گرگان اظهار داشت: سرانه زمین از 9 مترمربع به 12 مترمربع افزایش یافته لذا در تمامی شهرک‎ها و نواحی صنعتی آماده پذیرش سرمایه‎گذار هستیم.

وی اذعان کرد: در سال جاری اهمیت به تولید و بهره‎وری بر کسی پوشیده نیست و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص و تحریم‎های اقتصادی که کشور با آن روبه‌رو است توجه به تولید یک مسئله حیاتی به شمار می‎آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان با بیان اینکه ظرفیت‎های متعدد و بالقوه‎ای در حوزه تولید در گلستان وجود دارد یادآور شد: با تامین زیرساخت‎های بخش صنعتی و ورود به صنایع کوچک سعی شده تا تحریم‎ها را دور بزنیم.

بیرودیان در خصوص ارتقا و بهره‎وری، آموزش و تامین اعتبارات تصریح کرد: در حوزه مشاوره توانستیم اعتبارات ملی را جذب کنیم و در بخش اعتباری اخذ سرمایه در گردش که از ابزارهای جدید برای مقابله با تحریم‎های دشمن است در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: همواره سعی شده تا تولیدات ایرانی را به سمت تولیدات صادرات‎گرا پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان یادآور شد: گلستان به دلیل موقعیت استراتژیک و هم مرز بودن با کشورهای آسیای میانه از نقاط قوت خوبی برای سرمایه‎گذاری برخوردار است.

بیرودیان از وجود زمین‎های قابل واگذاری در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان خبر داد بیان داشت: دغدغه پذیرش سرمایه‎گذار در گلستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت‎های مناسب سبب شده تا گلستان از بن‌بست اقتصادی خارج شود متذکر شد: زمینه‎های لازم برای پذیرش سرمایه‎گذار خارجی نیز در استان فراهم است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول