اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گشایش بخش‌های جدید درمانگاه پالایشگاه شهید تندگویان تهران‌

خبرگزاری فارس: بخش‌های جدید درمانگاه پالایشگاه شهید تندگویان تهران با حضور مدیران و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، گشایش یافت.

گشایش بخش‌های جدید درمانگاه پالایشگاه شهید تندگویان تهران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی پالایشگاه نفت شهید تندگویان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در مراسم گشایش بخش‌های جدید درمانگاه پالایشگاه شهید تندگویان گفت: رویکرد مدیریت سازمان به سمت ارتقای رضایت‌مندی مراجعان به مراکز درمانی می‌باشد.

محمد فلاح در ادامه بیان کرد: همکاران شاغل در پالایشگاه تهران به واسطه نوع شغل و خطرپذیری بالای حرفه خود همواره نیازمند حمایت و پشتیبانی بهداشتی و درمانی می‌باشند و گشایش بخش‌های جدید و خرید تجهیزات پیشرفته در این مجموعه به همین منظور انجام شد.

خیری مدیر بهره‌برداری پالایشگاه شهید تندگویان نیز طی سخنانی از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران این درمانگاه در به روز‌رسانی و ارتقای شاخص‌های سلامت در حوزه تجهیزات و امکانات و فضای فیزیکی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تکمیل بخش سوختگی و تجهیزات آن شاهد کاهش آسیب‌های روحی و جسمی کارکنان این پالایشگاه باشیم.

این گزارش حاکی است، ناصر بابایی سرپرست پالایشگاه نفت شهید تندگویان نیز در این مراسم هدف از ارتقای حوزه بهداشت و درمان این مجموعه را کسب رضایت‌مندی کارکنان عنوان کرد و افزود: این حرکت نه تنها موجب آرامش روحی و جسمی همکاران می‌شود بلکه توان تولید در پالایشگاه را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول