اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

سرمایه‌گذار پالایشگاه ساری باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه ساری مشکلاتی دارد و سرمایه‌گذار آن باید سریع‌تر تغییر کند‌.

سرمایه‌گذار پالایشگاه ساری باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید رمضان شجاعی کیاسری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شهرستان ساری، اظهار داشت: رمضان ماهی است که فرصت الهی شدن به انسان می‌دهد و زمینه رسیدن به خداوند در این ماه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب در دنیا بسیار اتفاق افتاده است، تصریح کرد: چون بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی بود این انقلاب به‌عنوان نهاد دفاع از حقوق مظلومان است.

شجاعی با اشاره به اینکه ماهیت نظام جمهوری اسلامی، استکبارستیزی است، گفت: در مقابل استکبار قد علم می‌کنیم و خواب راحت را از مزدوران می‌گیریم.

وی با بیان اینکه در آغاز جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستادگی کردیم، اضافه کرد: با ترور، شخصیت اول ما را از ما گرفتند اما، کاری از پیش نبردند.

این مسئول با اشاره به اینکه تنها صدایی که از از مردم سوریه به گوش می‌رسد از صدا و سیمای ایران است، ادامه داد: ایران اسلامی مقتدر و قدرتمند است و افغانستان و عراق نیست.

وی با بیان اینکه آنها می‌دانند ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، گفت: سلاح هسته‌ای انبار استکبار را پر کرده است.

شجاعی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است، اظهار داشت: از جهت علمی و نظامی و استراتژیک در منطقه قدرت محسوب می‌شویم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه وارد فاز سوم جنگ اقتصادی شده‌ایم، گفت: در زمانی هستیم که تحریم‌ها را با تمام قدرت بر ما اعمال کرده و هر کشوری که با ما وارد معامله اقتصادی شود، استکبار با آنها مقابله می‌کند اما ما این تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری امروز باید اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، افزود: باید در نبرد اقتصادی که تحریم‌ها و تهدیدها بر کشور وارد شده ، اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیریم.

شجاعی یادآور شد: در سال تولید ملی باید از تولید داخلی حمایت شود، ایجاد اشتغال و خودباوری و حذف تورم در این سال باید اجرایی شود.

وی با اشاره به فصل برداشت برنج گفت: از واردات بی‌رویه باید جلوگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: وحدت بین مسئولان استانی و شهرستانی ضرورت دارد و نیاز به هم‌افزایی در بین مدیران استانی است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اجرایی در ساری نیاز به پیگیری و نظارت دارد، ادامه داد: نیاز است مسائل اساسی شهرستان ساری به‌عنوان مرکز استان جدی گرفته شود.

شجاعی یادآور شد: مازندران خدمات ملی ارائه می‌کند و بودجه آن هم باید فراملی باشد.

وی با بیان اینکه در پروژه سایپا ساری مشکلات کاغذبازی و دیوان‌سالاری حل شده است، یادآور شد: پالایشگاه ساری مشکلاتی دارد و سرمایه گذار آن باید سریع‌تر تغییر کند‌.

شجاعی با اشاره به اینکه روز قدس را روز اسلام می‌دانیم، تصریح کرد : امسال برای تضعیف سوریه، هجمه‌هایی بر مقاومت فلسطین و لبنان صورت می‌گیرد اما ملت ما فهیم هستند.

وی اذعان داشت: روز قدس امسال از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

انتهای‌پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول