اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل پالایشگاه جم تاکید کرد

اجرای بدون حادثه تعمیرات اساسی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل پالایشگاه جم بر اجرای بدون حادثه تعمیرات اساسی در پالایشگاه جم تاکید کرد.

اجرای بدون حادثه تعمیرات اساسی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان اچ.اس.ای پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است که بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: در سال تولید ملی شاهد رشد و توسعه این پالایشگاه هستیم و به فضل خدا به موفقیت بیشتر و بهتری نیز خواهیم رسید.

مدیر عامل پالایشگاه جم بر لزوم رعایت مسایل ایمنی در پالایشگاه تاکید و خاطر نشان کرد: همه مسئولین باید از حوادث ناگواری که در اطراف ما در دیگر بخش‌های مختلف صنعت رخ می‌دهد درس عبرت بگیرند.

اسلامی تصریح کرد: بروز حوادث تلنگری است که ما را بار دیگر نسبت به خطرات احتمالی هوشیارتر می‌سازد و همه باید این خطرات را قبل از بروز هرگونه حادثه‌ای جدی بگیرند.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم تذکر دادن کارکنان به یکدیگر در راستای رعایت اصول HSE را بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد و این عمل را وظیفه دینی و اخلاقی همه کارکنان دانست.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد ساختار و داشتن بستر علمی، دقیق و ایمن در حوزه HSE اظهار داشت: اگر ساختار، اصولی و منظم باشد بروز حوادث به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود آموزش مستمر نیروی انسانی شرکت برای کاهش حوادث ناگوار را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: آموزش نیروی انسانی بستری ایمن‌تر و آسوده‌تر برای کار کردن فراهم می‌کند.

وی گفت: هر چقدر مسئله آموزش رعایت اصول HSE در رأس برنامه‌های ما قرار داشته باشد بی‌شک شاهد بالندگی بیشتر و دقت و سرعت بالا در برنامه‌های کاری خود خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم اذعان داشت: این شرکت در حال حاضر نزدیک به 2 هزار کارگر(نیروهای ارکان ثالث) دارد که همگی آنها باید آموزش‌های لازم ایمنی را همواره مورد توجه قرار دهند.

وی بر اجرای بدون حادثه تعمیرات اساسی در پالایشگاه جم تاکید کرد و گفت: امیدوار هستیم با توکل به خداوند متعال و توجه نیروهای انسانی به مسئله ایمنی، تعمیرات اساسی بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.

در این نشست سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم نیز گزارشی مصور و مبسوط از برخی حوادث پیش آمده در دیگر بخش‌های صنعت نفت و گاز کشور را تشریح و علل بروز این حوادث را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول