اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

انجام کنترل کیفی تمام مواد اولیه در آزمایشگاه پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز فجر جم از انجام کنترل کیفی تمام مواد اولیه در آزمایشگاه پالایشگاه جم خبر داد.

انجام کنترل کیفی تمام مواد اولیه در آزمایشگاه پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، هدایت خوبانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کیفیت یکی از اساسی‌ترین مقوله‌هایی است که مورد توجه متولیان صنایع است و آزمایشگاه شرکت پالایش گاز فجر جم نیز تحقق این وظیفه خطیر را دنبال می‌کند.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه کار کنترل کیفی مواد اولیه، محصولات و مواد شیمیایی مصرفی در پالایشگاه را بر عهده دارد و تا کنون اقدامات مهمی را در این راستا انجام داده است.

خوبانی بیان داشت: به منظور انجام این وظایف خطیر به نحو مطلوب، در طول ماه گازهای ورودی و خروجی و دیگر نقاط مورد نیاز برحسب اعلام مدیریت مهندسی یا عملیات در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: آنالیز آمین تمام واحدهای شیرین‌سازی و مخازن ذخیره به وسیله دستگاه گازکروماتوگراف از دیگر اقدامات مهم واحد آزمایشگاه شرکت پالایش گاز فجر جم است.

این مسئول اذعان داشت: سنجش عملکرد فیلترهای زغالی واحد گلایکول نیز از جمله فعالیت‌هایی است که با اندازه‌گیری مقادیر هیدروکربورها و دیگر آزمایشات انجام شده می‌شود.

خوبانی تصریح کرد: اندازه‌گیری آلاینده‌های خروجی دودکش بویلرها از اهم اقداماتی است که آزمایشگاه شرکت پالایش گاز فجر جم بر عهده دارد و این اقدامات در راستای رعایت الزامات زیست محیطی پالایشگاه گاز فجر جم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رعایت الزامات زیست‌محیطی همواره یکی از موضوعاتی است که در این شرکت با دقت و حساسیت قابل توجهی دنبال می‌شود و آزمایشگاه این شرکت نقش مهمی در این راستا ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اندازه‌گیری مقدار CO2 گاز خروجی بر جذب واحدهای شیرین‌سازی در آزمایشگاه این پالایشگاه تأکید کرد: کنترل این پارامتر باعث مصرف کمتر ماده شیمیایی سود سوزآور می‌شود.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز فجر جم ابراز داشت: باید همه دست به دست هم دهیم و برای توسعه و پیشرفت صنایع ملی گام برداریم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول