اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای بهشهر خبر داد

تدریس رشته‌های پالایشگاهی در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، گفت: در سال جدید تدریس چند رشته پالایشگاهی در فنی و حرفه‌ای بهشهر آغاز می‌شود.

تدریس رشته‌های پالایشگاهی در مازندران

علی مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر با اشاره به افزایش رشته‌های مهارتی در مرکز فنی بهشهر، اظهار داشت: در حال حاضر 21 رشته فنی و حرفه‌ای در 10 کارگاه مرکز ثابت و آموزشگاه‌های آزاد داریم که این تعداد به 30 حرفه افزایش می‌یابد.

وی افزود: رشته‌های مانیتورینگ، جوشکاری E8 و E9 به رشته‌های فعلی اضافه شدند که با توجه به بحث ساخت پالایشگاه بهشهر، رشته‌های جوشکاری E8 و E9 می‌توانند کاربردهای تاثیرگذاری داشته باشند ضمن اینکه در نظر داریم رشته‌های فنی و حرفه‌ای را بر اساس نیازمندی‌های شهرستان افزایش دهیم.

مهدی‌پور همچنین از تعهد مرکز و آموزشگاه‌های فنی- حرفه ای بهشهر برای یک میلیون و 400 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در سال 91 گفت و اینکه از این تعداد سهم مراکز دولتی یک میلیون و 340 هزار نفرساعت و بقیه هم به عهده مراکز آزاد است.

* جای جاده‌ای به نام «مهارت» در بهشهر خالی است

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیشتر شهرهای کشور نام یکی از کوچه‌ها، خیابان‌ها، میادین یا بلوارهای خود را به نام مهارت نامگذاری کردند؛ گفت: جای چنین مسیر ی در بهشهر خالی است.

وی تصریح کرد: چندین بار درخواست خود را به شهرداری اعلام کردیم، اما ترتیب اثر داده نشد.

مهدی‌پور پیشنهاد داد بلوار حدّ فاصل بین اداره راه و ترابری تا مرکز فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد به عنوان بلوار مهارت نامگذاری شود.

به گزارش فارس، مرکز فنی حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر تنها مرکز فنی ثابت این شهرستان است که سالانه بیش از یک‌هزار متقاضی از شهرستان گلوگاه و حومه را هم پذیرش می‌کند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول