اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعمیرات پالایش گاز فجر جم:

قطعات مختلف پالایشگاه جم در کمیته خودکفایی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجر جم از ساخت و تامین قطعات مختلف پالایشگاه جم در کمیته خودکفایی این پالایشگاه خبر داد.

قطعات مختلف پالایشگاه جم در کمیته خودکفایی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم هادی شامرادلو پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: برای رشد تولید ملی در این پالایشگاه از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوبی استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به فعالیت کمیته خودکفایی در پالایشگاه خاطر نشان کرد: کمیته خودکفایی پالایشگاه فجر جم توانسته فعالیت‌های مختلف ساخت و تامین قطعات در داخل پالایشگاه را به خوبی ساماندهی کند.

شامرادلو تصریح کرد: در این کمیته شناسایی اقلام و قطعات یدکی قابل ساخت در کارگاه مرکزی پالایشگاه با دقت خاصی انجام می‌شود.

وی شناسایی دستگاه‌ها و قطعات یدکی قابل ساخت در داخل کشور و ارجاع کار به شرکت‌های داخلی و همچنین شناسایی امکانات و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی را از دیگر وظایف کمیته خودکفایی در شرکت پالایش گاز فجر جم دانست.

رئیس اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: اخذ مجوز از اداره خودکفایی کالای ستاد شرکت ملی گاز برای ساخت دستگاه‌ها و قطعات حساس و پیچیده که کاربرد آنها نیاز به بررسی‌های همه جانبه دارد نیز در این کمیته انجام می‌شود.

وی شناسایی سیستم‌های قدیمی و از رده خارج و بررسی استفاده از سیستم‌های جدید و به روز به‌ویژه در سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق و سیستم‌های برقی را نیز از دیگر وظایف اصلی این کمیته دانست.

شامرادلو اضافه کرد: در حال حاضر کارگاه مرکزی شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای تقویت کمیته خودکفایی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده و این کارگاه در واقع روزهای پرکاری را سپری می‌کند.

وی تعمیر و رفع عیب از دستگاه‌های دوار شامل انواع پمپ، میکسر، گیربکس و ....( اورهال و غیر اورهال) و تعمیر کلی انواع پمپ‌های واحدهای پالایشگاه را تنها بخشی از فعالیت‌های کارگاه مرکزی شرکت پالایش گاز فجر جم دانست.

رئیس اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجر جم، لازمه رسیدن به خودکفایی کامل در این شرکت را اهمیت دادن به کمیته خودکفایی، شناخت مهارت افراد و بها دادن و تشویق آنها دانست.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول