اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

تعمیرات اساسی پالایشگاه جم 20 مهر به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تعمیرات اساسی پالایشگاه جم 20 مهر به اتمام می‌رسد.

تعمیرات اساسی پالایشگاه جم 20 مهر به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی در جمع کارکنان و مدیران پالایشگاه جم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و استفاده از برکات این ماه، پالایشگاه جم را دارای نقش مهم و فوق‌العاده‌ای در تامین سبد انرژی کشور دانست و اظهار داشت: در سال جاری شاهد بیشترین حجم تولید و تصفیه گاز در این پالایشگاه هستیم.

اسلامی با اشاره به روند مطلوب تعمیرات اساسی و با تاکید بر کیفیت کار و رعایت مسایل ایمنی در حین انجام تعمیرات اساسی از سرعت قابل توجه عملیات تعمیرات اساسی در این شرکت خبر داد.

مدیرعامل پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: در عملیات تعمیرات اساسی از برنامه جلوتر هستیم و تمام کارها با دقت بالایی در حال انجام است.

وی افزود: انتظار می‌رود با یاری خداوند متعال تعمیرات اساسی پالایشگاه فجر جم تا 20 مهرماه به پایان برسد و پالایشگاه با حداکثر توان در مدار تولید قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم بهره‌برداری از چهار مخزن LPG این شرکت با ظرفیت هر یک به میزان 700 تن را از موفقیت‌های مهمی دانست که اکنون در سرویس قرار دارد.

اسلامی گفت: این مخازن در مجموع با ظرفیت 2800 تن (هر مخزن 700 تن) اکنون آماده بارگیری محصول LPG در شرکت پالایش گاز فجر جم هستند.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی بخش ذخیره و بارگیری مخازن LPG، هم‌زمان سه تانکر می‌توانند کار بارگیری محصول LPG را انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: در مجموع پروژه ال.پی.جی در پالایشگاه فجر جم، علاوه بر جلوگیری از هدررفت گازهای مایع، درآمدزایی قابل توجهی برای چرخه اقتصادی کشور دارد.

اسلامی تصریح کرد: برای رشد و توسعه صنعت نفت و گاز کشور از همه ظرفیت و توان موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول