اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

راه‌اندازی مانیتور هولتر فشارسنج در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم از راه‌اندازی مانیتور هولتر فشارسنج در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم خبر داد.

راه‌اندازی مانیتور هولتر فشارسنج در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم فرهاد محرابی بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز سلامت پالایشگاه جم اظهار داشت: توجه به سلامت افراد امر بسیار مهمی است و به ویژه در محیط‌های کارگاهی این امر نمود بیشتری دارد.

وی افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان توحید و مرکز سلامت پالایشگاه در دستور کار مسئولان قرار دارد.

این مسئول از راه‌اندازی مانیتور هولتر فشارسنج در مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و خاطر نشان کرد: این دستگاه در تشخیص بیمارانی که از افزایش فشار خون(هیپرتانسیون)خود رنج می‌برند بسیار مؤثر است و برای این عزیزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محرابی ادامه داد: این دستگاه به ‌مدت 24 ساعت به همراه فرد خواهد بود که در طی این 24 ساعت هر 15 دقیقه یکبار فشار خون را اندازه‌گیری و ثبت می‌کند.

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم خرید و راه‌اندازی دستگاه مانیتور هولتر فشارسنج در این مرکز را نشان دهنده توجه ویژه مدیرعامل پالایشگاه به سلامت کارکنان دانست.

محرابی اذعان داشت: مدتی قبل، نصب دستگاه مانیتورینگ قلبی نیز در مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم نسبت به قبل توسعه پیدا کرد و اکنون مانیتور بیماران قلبی در هنگام اتفاقات و اورژانس‌های قلبی و مغزی مقدور است.

وی یادآور شد: اکنون با حمایت مدیر عامل پالایشگاه فجر جم و مسئولین ستاد بهداشت و درمان، امکانات و تجهیزات جدید مرکز سلامت کار در این شرکت توسعه یافته و این مرکز را به یکی از مجهزترین کلینیک سلامت کار در سطح منطقه تبدیل کرده است.

محرابی بیان کرد: در حال حاضر مرکز سلامت کار فجر جم شامل بخش‌های بستری موقت، اورژانس 1و2، داروخانه، پزشک، دندانپزشک، شنوایی‌سنجی، آزمایشگاه، بهداشت محیط و حرفه‌ای و بایگانی طب صنعتی است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول