اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

تولید 8.5 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید 8.5 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

تولید 8.5 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم در چند سال اخیر در تولید گاز و مایعات گازی در کشور نقشی ویژه و ارزشمند داشته و بر اساس آمار موجود بیش از 27 درصد گاز کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود.

وی افزود: سال گذشته شاهد دستیابی به رکورد تولید گاز روزانه 125 میلیون مترمکعبی بودیم و تلاش داریم این میزان را در سال جاری افزایش دهیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید 8.5 میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا انتهای تیر ماه امسال بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم تولید شده است.

اسلامی تصریح کرد: این میزان تولید در حالی به‌دست آمد که این شرکت دوران عملیات تعمیرات اساسی خود را طی می‌کند و برخی واحدها از سرویس خارج شده‌اند.

وی در ادامه از تولید بیش از 3 میلیون بشکه مایعات گازی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: میزان تولید مایعات گازی در چهار ماهه نخست امسال رقمی معادل 3 میلیون و 130 هزار بشکه بوده که از طریق پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف صادر شده است.

اسلامی میزان تولید محصول LPG شرکت پالایش گاز فجر جم در چهار ماهه نخست سال را نیز معادل 3 هزار و 400 تن ذکر کرد.

وی تصریح کرد: پالایشگاه فجر جم همواره نقش مهمی در تولید گاز کشور داشته و در سال تولید ملی برای رشد و توسعه پالایشگاه و افزایش بهره‌وری تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول