اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نیروگاه پالایشگاه خانگیران خبر داد

ثبت 3 هزار روز کارکرد بدون خاموشی توربین‌های برق پالایشگاه خانگیران

خبرگزاری فارس: مسئول نیروگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از ثبت 3 هزار روز کارکرد بدون خاموشی توربین‌های برق پالایشگاه خبر داد.

ثبت 3 هزار روز کارکرد بدون خاموشی توربین‌های برق پالایشگاه خانگیران

به گزارش خبرگزاری فارس مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، محمدحسن قاسمیان، اظهار کرد: آخرین خاموشی برق در این پالایشگاه سال 82 بوده است که از آن سال اکنون هیچ خاموشی در برق پالایشگاه ثبت نشده و فعالیت توربین‌های گاز و بخار برای تامین برق واحدهای پالایشگاه به صورت 24 ساعته انجام پذیرفته است.

وی با بیان این که نیروگاه برق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد دارای پنج توربین است، ادامه داد: 3 توربین پالایشگاه گازی و دو توربین بخار است که در حالت عادی سه دوربین در حال فعالیت، یک توربین در حال تعمیرات اساسی و یک توربین در حالت آماده قرار دارد.

قاسمیان تاکید کرد: این توربین‌ها برق مورد نیاز پالایشگاه خانگیران، شرکت نفت و در صورت نیاز برق شهرک‌های مسکونی را تامین می‌کند.

وی در رابطه با دیگر فعالیت‌های نیروگاه خاطرنشان کرد:  تعمیرات اساسی مولدها و کمپرسورهای هوای ابزار دقیق از جمله فعالیت‌های بخش نیروگاه پالایشگاه است.

مسئول نیروگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید ملی" یادآور شد: اکثر کارت‌های کنترلی مولدها در سالیان گذشته از طریق کشورهای اروپایی و آمریکایی با هزینه بسیار زیاد تهیه شده است اما در حال حاضر در راستای "تولید ملی" با پی‌گیری و حمایت‌های انجام گرفته این کارت‌های کنترلی از طریق شرکت‌های داخلی با هزینه بسیار کم ساخته و مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول