اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تیرماه امسال محقق شد

صادرات 650 هزار بشکه مایعات گازی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از صادرات 650 هزار بشکه مایعات گازی در پالایشگاه فجر جم در تیر ماه سال جاری خبر داد.

صادرات 650 هزار بشکه مایعات گازی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و نقش این پالایشگاه در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود بیش از 27 درصد گاز کشور توسط این مجموعه پالایشگاهی تامین می‌شود و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش مستمر این مجموعه هستیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از تولید یک میلیارد و 800 میلیون مترمکعب گاز در تیر ماه سال جاری در این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد: این میزان تولید گاز با یاری خداوند متعال و مجموعه تلاش نیروهای انسانی شرکت به دست آمده و به خط لوله سراسری انتقال داده شده است.

اسلامی از صادرات 650 هزار بشکه مایعات گازی در پالایشگاه جم خبر داد و اذعان داشت: در تیر ماه سال جاری شاهد تولید 650 هزار بشکه مایعات گازی در این پالایشگاه بودیم که از طریق پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف صادر شده است.

وی اضافه کرد: این مایعات پس از ذخیره‌سازی و انجام کنترل‌های لازم از لحاظ کمی و کیفی، از طریق گوی شناور به کشتی‌های پهلو گرفته در پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف منتقل شده است.

این مسئول همچنین از تولید 841 تن محصول LPG در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: در تیر ماه امسال بیش از 841 تن ال پی جی در پالایشگاه تولید و به بازار مصرف ارسال شده است.

اسلامی اذعان داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و باید از همه توان و ظرفیت موجود برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای تامین گاز زمستان مناطق سردسیر کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و تمام ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول