اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

14 آزاده پالایشگاه جم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثارگران و جانبازان شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، 14 آزاده پالایشگاه جم تجلیل می‌شوند.

14 آزاده پالایشگاه جم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم عبدالحسین زایری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان سرافراز جامعه اسلامی همواره مورد تکریم مردم هستند و به همین مناسبت سالروز ورود آنان را گرامی می‌داریم و امیدوار هستیم خدمات لازم را به آنها ارائه کنیم.

وی از برپایی نکوداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز توسط شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و افزود: در سالروز ورود آزادگان از 14 آزاده سرافراز پالایشگاه جم تجلیل می‌شود.

مسئول امور ایثارگران و جانبازان شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: پالایشگاه فجر جم تعداد 14 آزاده با مدت‌های مشخص اسارت دارد که سال‌های متمادی در این شرکت مشغول به کار هستند.

وی استقامت و بردباری همه آزادگان میهن اسلامی را مایه فخر و مباهات نظام دانست و اذعان داشت: کارکنان آزاده فجر جم نیز با تلاش و استقامت خود می‌توانند الگویی برای دیگر کارکنان باشند.

مسئول امور ایثارگران شرکت پالایش گاز فجر جم انجام ضیافت افطاری با حضور آزادگان سرافراز پالایشگاه فجر جم به همراه خانواده و تعدادی از مسئولین در مهمانسرای شهرک توحید را از دیگر برنامه‌های نکوداشت سالروز ورود آزادگان دانست.

وی گفت: نصب بنر سالروز ورود آزادگان در پالایشگاه، تهیه بروشور ویژه سالروز ورود آزادگان و توزیع آن بین کارکنان پالایشگاه و دعوت از خانواده‌های معظم شهداء شرکت برای حضور در مراسم از دیگر برنامه‌های امور ایثارگران و جانبازان شرکت پالایش گاز فجر جم است.

زایری بیان کرد: این شرکت در کنار خانواده بزرگ خود که چرخ صنعت را در گوشه‌ای از ایران عزیز به حرکت در می‌آورد، چندین شهید، جانباز، آزاده، خانواده شهید و رزمنده دارد.

وی یادآور شد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امر مهم و ارزشمندی است و همه موظف به پاسداشت ارزش‌ها هستند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول