اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه خلق حماسه‌ روز قدس

سنگ من پرنده سفید بال آزادی است

خبرگزاری فارس: سنگی که از دستان کودکان و جوانان فلسطینی رها می‌شود، پرنده سفید بالی است که نغمه آزادی را سر می‌کشد.

سنگ من پرنده سفید بال آزادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب خوزستان، مردم این منطقه برای لبیک گفتن به پیام تاریخی رهبر فقیدشان تا کمتر از یک ساعت دیگر به خیابان‌ها آمده تا بار دیگر برگ سبزی در تاریخ مبارزات مسلمانان جهان ثبت کنند.

امسال روز قدس برای مردم شهرهای جنوب خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا از یک‌سو شاهد بیداری اسلامی در منطقه بوده و از سوی دیگر دام‌های چسبنده صهیونیسم درصدد کوتاهی بال‌های پرواز آزادی مسلمانان فلسطین و سوریه است.

چشمان معصوم کودکان فلسطین، امروز به مشت‌های گره کرده من و تو ایرانی مسلمان است تا نوای آزادی را به زودی در خاک مقدس قدس فلسطین با لب‌های خروشان خود سر دهند.

امروز روزی است که شهروندان جنوب خوزستان هم‌صدا با مسلمانان سراسر جهان به حکومت‌های خائن جهانی نشان می‌دهند که چه رژیم‌هایی در منطقه با توطئه‌گران بین‌المللی هم‌داستان شده و با تفکر پوچ خود درصدد مقابله با مسلمانان فلسطین، سوریه، بحرین و لبنان هستند.

امروز با وجود آفتاب سوزان خوزستان مردم این دیار با نفس‌های کبریایی خود که عطر رمضان از آن به مشام می‌رسد لحظه به لحظه تجمعات خود را گسترده‌تر کرده و به سیل خروشان مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌پیوندند.

بی‌تردید فلسطین پاره تن مردم خاک گرما زده و جنگ دیده جنوب خوزستان است که این چنین لبیک‌گویان حضورشان را به جهانیان ثابت می‌کنند.

مردم جنوب خوزستان حضور در راهپیمایی روز قدس را تکلیف خود دانسته تا بار دیگر پیام مرشد پیر انقلاب خمینی(ره)، بت‌شکن را به ذهن تاریخی جهانیان یادآوری کنند.

امروز اقیانوسی از مردم خروشان جنوب خوزستان با صدای بلند آزادی فلسطین مقدس به خیابان‌ها آمده و ندای آزادی قدس شریف و مرگ بر صهیونیسم را سر می‌دهند.

باشد که این حضور گسترده، پیروزی و آزادی قبله اول مسلمانان و همه سرزمین‌هایی که امروز درگیر مبارزه با هجمه گران جهانی و مستکبر غربی هستند را نزدیک و نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول