اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حماسه‌آفرینی در روز قدس

راهپیمایان هندیجانی کمک‌های خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان اهدا کردند

خبرگزاری فارس: با حماسه‌آفرینی در روز قدس، راهپیمایان هندیجانی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان اهدا کردند.

راهپیمایان هندیجانی کمک‌های خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان اهدا کردند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هندیجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در هندیجان اظهار کرد: امروز مردم این شهرستان با حضور پرشور و گسترده در روز قدس، حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ راهپیمایی این روز بزرگ رقم زدند.

وی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس، تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل است، افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه پیشقدم هستند و امسال نیز همگام و همراه با سایر اقشار جامعه ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل به وظیفه ملی و شرعی خود عمل کردند.

وی با ابراز تأسف به دلیل حادثه اخیر زلزله در آذربایجان گفت: بسیاری از هموطنان ما در این حادثه دلخراش جان خود را از دست داده و بسیاری دیگر آواره و عزادار شده‌اند.

علی شولی خاطرنشان کرد: در همین راستا برای ابراز همدردی با هموطنانمان باید در حد توان کمک‌ کنیم زیرا امروز آنها نیز چون مردم فلسطین نیاز به همدردی و کمک‌های مادی و معنوی دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از راهپیمایان هندیجانی با حضور خود در پای صندوق‌های کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان، دین خود را به این مردم ادا کردند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان برای زلزله‌زدگان خطه آذربایجان است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول