اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل:

رژیم صهیونیستی روز به روز منفور‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل گفت: رژیم صهیونیستی در دید جهانیان روز به روز منفور‌تر و ذلیل تر می‌شود.

رژیم صهیونیستی روز به روز منفور‌تر می‌شود

عبدالله بهمنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.

وی افزود: همه ساله مردم خداجو و مؤمن ایران اسلامی و همه آزادمردان جهان به خیابان‌ها می‌آیند و حمایت همه جانبه خود از مردم فلسطین را به گوش همگان می‌رسانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل به بیداری اسلامی در برخی کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در سطح کشورهای اسلامی موج بیداری اسلامی به راه افتاده است حاکمان دست نشانده غرب یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند و مسلمانان بر دولت‌های غربگرای خود پیروز می‌شوند.

وی با یادآوری این نکته که با بیداری اسلامی به وجود آمده در کشورهای مسلمان، کلام امام در خصوص آزادی قدس روز به روز آشکار‌تر می‌شود، اضافه کرد: هر چه زمان بگذرد نفرت از اسراییل در دل ملت‌های مسلمان و آزاده بیشتر می‌شود و سخنان امام عینیت می‌یابد.

بهمنی حضور ملت ایران را در راهپیمایی روز قدس را حضوری حماسی دانست و خاطرنشان کرد: در موقعیت حساس کنونی که به فرموده ولی امر مسلمین جهان، یک پیچ تاریخی است، ملت بزرگ کشور اسلامی ما پا به پای دیگر مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی تصریح کرد: با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به همه جهانیان خواهیم فهماند که در خط ولایت هستیم و تا پیروزی کامل ملت فلسطین در کنار آن‌ها می‌مانیم و دست از حمایت از مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع سرزمین قدس بر نمی‌داریم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول