اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد مرگ بر اسرائیل در لرستان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: لحظاتی پیش راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرستان‌های لرستان آغاز و فریاد مرگ بر اسرائیل شرکت‌ کنندگان در سراسر شهرها طنین‌انداز شد.

فریاد مرگ بر اسرائیل در لرستان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی از ساعت 11 صبح امروز در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، دورود، الیگودرز، پلدختر، الشتر، دلفان و کوهدشت، دوره چگنی و بخش‌های توابع لرستان به طور هم‌زمان آغاز شد.

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ده‌ها هزار نفر از مردم استان لرستان با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی حمایت خود را از مردم مظلوم و تحت‌ ستم فلسطین اعلام کردند.

بنابر این گزارش، محل تجمع راهپیمایان خرم‌آباد در میدان شهدا به سمت مطهری و سه‌راه اسدآبادی به سمت مصلای الغدیر در حال انجام است.

براساس این برنامه محل تجمع مردم شهر بروجرد در میدان قیام به سمت مصلی، دورود میدان فرمانداری به سمت مصلی، ازنا میدان شهید صادقی به سمت مصلی، الیگودرز خیابان طالقانی به سمت مصلی، پلدختر میدان شهید بهشتی به سمت مصلی، کوهدشت خیابان صاحب‌الزمان (عج) به سمت مصلی، سلسله و دلفان میدان امام (ره) به سمت مصلی‌های اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ما از استان لرستان مردم شهرهای این استان هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی ضد استکباری روز قدس، حمایت و پشتیبانی همه‌‌جانبه خود را از قیام ملت فلسطین و انتفاضه شریف اعلام کردند.

در این آیین عبادی ـ سیاسی دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور دارند و در حالی که پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم فلسطین در دست دارند، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام می‌کنند.

راهپیمایان در این مراسم با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر انگلیس، نابودی هر چه سریع‌تر استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی جنایتکار را در جهان خواستار شدند و بر ادامه راه شهدای آزادی فلسطین تاکید کردند.

هم‌چنین راهپیمایان با حمل تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

‌گزارش‌های رسیده از دیگر شهرها از جمله بروجرد، پلدختر، کوهدشت، دلفان، سلسله، ازنا، دورود، دوره چگنی و الیگودرز، بخش‌ها و روستاهای استان لرستان حاکی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

راهپیمایی روز قدس هم‌زمان در 550 شهر و مرکز استان در سراسر کشور امروز با شعار روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی فلسطین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول