اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدس، نماد مظلومیت جهان اسلام

راهپیمایی روز قدس در سمنان آغاز شد

خبرگزاری فارس: راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با فریادهای رسای مردم روزه‌‏دار علیه جهان استکبار، دقایقی پیش با حضور پرشور مردم در سمنان آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس در سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی همزمان با شهرها و روستاهای دیگر کشورمان از دقایقی پیش در برخی از روستاها و شهرهای شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، آرادان، گرمسار و مهدیشهر آغاز شد و تا ساعتی دیگر سراسر استان سمنان فریاد نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی سر خواهند داد.

این راهپیمایی در سمنان از ساعت 10:30 از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلای نماز جمعه این شهر، در شاهرود از ساعت 10:45 از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی و در گرمسار از ساعت 11 از گلزار شهدا به سمت میدان امام این شهر آغاز شده است.

راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی در مهدیشهر از ساعت 11 از میدان شهدا به سمت حسینیه المهدی (عج) و در شهمیرزاد از ساعت 11 از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز شده است.

این راهپیمایی با شکوه در کلاته‏‌رودبار از ساعت 11 از میدان امام به سمت گلزار شهدا، در آرادان از ساعت 11 از میدان بسیج به سمت مسجد صاحب‏‌الزمان (عج) و در درجزین از ساعت 11 از مسجد قائم آل محمد (عج) شهرک بعثت به سمت مسجد جامع آغاز شد.

امروز همچنین راهپیمایی روز قدس در امیریه بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع تا گلزار شهدا و در دامغان از ساعت 11:30 از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می‏‌شود.

این راهپیمایی در سرخه از ساعت 11:30 از میدان ولی‏عصر به سمت مصلای نماز جمعه و در دیباج از ساعت 11:30 از میدان امام خمینی به سمت مصلای نماز جمعه انجام می‏‌شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول