اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه بیت‌المقدس خبر داد

اختصاص حقوق یک روز پرسنل سپاه بیت‌المقدس به زلزله‌زدگان آذربایجان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اختصاص حقوق یک روز پرسنل سپاه بیت‌المقدس به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

اختصاص حقوق یک روز پرسنل سپاه بیت‌المقدس به زلزله‌زدگان آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی و روز قدس که با حضور پاسداران و پرسنل سپاه بیت‌المقدس در نمازخانه پادگان توحید برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: به منظور کمک به هموطنان آسیب‌دیده حقوق و مزایای یک روز کاری پرسنل سپاه بیت‌المقدس بعد از هماهنگی با خودشان به زلزله‌زدگان اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: به همین منظور مکاتباتی با سپاه‌های شهرستانی صورت گرفته که افرادی که تمایل به مشارکت در این برنامه خدا پسندانه و نوع‌دوستانه را دارند معرفی شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ورد آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران افزود: تجلیل و تقدیر از آزادگان، ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب و رسالتی همگانی است.

حسینی از آزادگان به عنوان نماد و سنبل ایستادگی و استقامت ملت ایران در برابر متجاوزگران نام برد و گفت: ایثار و از خودگذشتگی آنان در دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سخت اسارت نشان از عشق قلبی آنان به انقلاب است.

به گفته وی، تجلیل از مقام و جایگاه آزادگان و جانبازان به عنوان یادگاران به‌جا مانده از کاروان شهدا موجب احیا و ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه به ویژه در بین جوانان می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی نماد استقامت و پایداری ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها جهان استکبار هستند و باید به عنوان الگوی پایداری در جامعه مورد توجه قرار گیرند.

حسینی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری " آزادگان ذخائر ارزشی انقلاب اسلامی هستند" که این مسئله رسالت ملت ایران در پاسداشت مقام و منزلت آزادگان را تعیین می‌کند.

وی در ادامه از راهپیمایی روز قدس نیز به عنوان تکلیفی شرعی و دینی بر عهده مسلمانان جهان نام برد و تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس نماد وحدت مسلمانان و عظمت اسلام در برابر جهان کفر است.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس، روز قدس روز اسلام است و حضور و صف‌های به هم پیوسته مسلمانان در راهپیمایی این روز سرنوشت‌ساز پایه‌های حکومت اسلام را جهان محکم و یأس و ناامیدی را برای جهان کفر به ارمغان خواهد آورد.

حسینی با اشاره به حضور همیشگی مردم کردستان در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی، اظهار کرد: مردم شهیدپرور کردستان فردا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام آمادگی برای پشتیبانی از ملت مظلوم و ستمدیده، اتحاد و همبستگی ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول