اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس:

حمایت از فلسطین برای ایران تا غلبه بر صهیونیسم ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس گفت: حمایت از فلسطین برای ایران تا غلبه بر صهیونیسم ادامه دارد.

حمایت از فلسطین برای ایران تا غلبه بر صهیونیسم ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس که در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد اظهار داشت: روز جهانی قدس برای ملت ایران از یک اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به بیداری کشورهای اسلامی و تحولات جهانی از اهمیت ویژه‌ برخوردار است.

وی تصریح کرد: گنبدی‌ها و مسئولان همچون گذشته در روز جهانی قدس همگام با ملت ایران باشکوه در این روز شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه فتنه‌انگیزی در سوریه توطئه صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار است افزود: سوریه در نگاه رژیم صهیونیستی به عنوان خط مقدم ایران و حامی فلسطین تلقی می‌شود بنابراین رژیم غاصب به خصومت‌های خود علیه این کشور ادامه می‌دهد.

قزل‌سفلی خاطر نشان کرد: باید در راهپیمایی امسال به مسئله سوریه هم توجه شود و در سخنرانی به موضوع اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است توجه شود و برای مردم تبیین شود.

وی چاپ بنر و اطلاعیه، اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان، اطلاع‌رسانی به کارکنان ادارات، روحانیون و پایگاه‌های بسیج، تکثیر و توزیع پوستر در روز راهپیمایی، تهیه و نصب بنر به مناسبت گرامیداشت روز قدس توسط ادارات، شرکت رؤسای ادارات در راهپیمایی، تبلیغات محیطی توسط شهرداری، آمادگی هلال‌احمر، اطلاع‌رسانی و شعارگویی در مسیر و محل اجتماع مردم و انعکاس به موقع اخبار صدا و سیما را از اقدامات پیش‌بینی شده برای راهپیمایی روز جهانی قدس برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان اهمیت روز قدس و هراس آمریکا و رژیم صهیونیستی از وحدت بین مسلمانان گفت: روز قدس به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز حیات اسلام است لذا مسلمانان باید با فریادهای خود کاخ مستکبران را ویران کنند.

حجت‌الاسلام علی فتحی افزود: هم‌اکنون آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش در منطقه تلاش دارند با تفریه و ارعاب نگذارند وحدت بین مسلمانان به وجود آید.

وی تصریح کرد: روز قدس یکی از راه‌های اتحاد و وحدت مسلمانان است که در آن روز همه با یک هدف حمایت از مظلومان و سربلندی اسلام را صدا می‌زنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس همچنین با بیان اینکه راهپیمایی در این شهرستان از ساعت 11 آغاز می‌شود گفت: این راهپیمایی از مسجد قائمیه آغاز و در مسیر فلکه مرکز به طرف خیابان سرابی (شهید مطهری) به مصلای امام جعفر صادق(ع) ختم می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول