اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

دفاع از فلسطین به معنی دفاع از جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی دفاع از فلسطین به معنی دفاع از کل جهان اسلام است.

دفاع از فلسطین به معنی دفاع از جهان اسلام است

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: یکی از بیانات و فرمایشات بسیار مهم و ارزشمند امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این است که فرمودند،‌ فلسطین پاره تن اسلام است.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما کمتر به معنی این جمله پرداخته‌ایم و به طور کامل عمق پیام امام خمینی (ره) را درک نکرده و نمی‌دانیم چرا ایشان از فلسطین به این عنوان یاد فرموده‌اند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: امروز که چند دهه از این رهنمود ارزشمند گذشته و توطئه استکبار جهانی هویداتر شده است، ما تازه عمق این جمله که فلسطین پاره تن اسلام است را درک می‌کنیم.

حدادی با یادآوری شرایط ممالک اسلامی و رخدادهای اخیر در سوریه و بحرین اظهار داشت: دشمنان اسلام هرگز نمی‌خواهند مسلمانان متحد باشند و برای ایجاد فتنه و تفرقه در جهان اسلام توطئه‌های بسیاری را انجام داده‌اند.

وی افزود: هدف استکبار جهانی از تشکیل دولت غاصب صهیونیستی در منطقه خاورمیانه اکثر مردم و حکومت‌های آن مسلمان هستند، تسلط بر ممالک اسلامی است.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: بنابراین امروز دفاع از فلسطین به معنی دفاع از کل جهان اسلام است و اگر مبارزان فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها و غربی‌ها شکست بخورند، کل جهان اسلام متضرر می‌شود.

حدادی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: در این روز همه مسلمانان باید با تمام توان در راهپیمایی شرکت کرده و بار دیگر اقتدار و عزمت خود را به جهانیان به ویژه حامیان رژیم اشغالگر قدس نشان دهند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه ملت ایران و مردم شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ آگاه و با بصیرت هستند و روز جمعه شاهد برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر ایران و به ویژه شهرستان ساوجبلاغ خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول