اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان:

فلسطین نماد مظلومیت در عالم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان گفت:‌ سرزمین فلسطین نماد مظلومیت در عالم و روز قدس روز همه مستضعفان عالم است.

فلسطین نماد مظلومیت در عالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله امینی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی فرهنگ عمومی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ امروز استکبار غربی به سرکردگی صهیونیسم‌ها و آمریکا به دنبال رسیدن به مقاصد شیطانی خود در کشورهای اسلامی هستند.

وی افزود: با توجه به بیداری اسلامی در میان کشورهای منطقه به خصوص ملت بحرین و سوریه لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس بر همگان آشکار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: همه مستکبران عالم به دنبال یک تفکر هستند و آن اشغال خاک ملل مسلمان در سراسر جهان است.

امینی با اشاره به آموزه‌‌های اسلام و گرایش بیش از پیش جوانان غربی به دین مبین اسلام گفت:‌کشورهای غربی با اصل اسلام و آموزه‌های آن به جنگ برخواسته و در پی اشغال خاک همه سرزمین‌های اسلامی هستند.

*بعضی از دستگاه‌های اجرایی در آبادان کم کاری می‌کنند

وی افزود: بعضی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آبادان به درستی به تعهدات خود برای برنامه‌ ریزی روز قدس عمل نکرده و باید در برگزاری شکوهمند این روز دقت بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: نصب بیشتر بنر در همه مناطق شهرستان آبادان و تبلیغات گسترده‌تر اداره‌ها همگام با صداو سیمای مرکز آبادان به شور و نشاط مردم در این روز گرمای ویژه‌ای می‌دهد.

وی با اشاره به کسب مقام دوم شهروندان آبادانی برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن سال جاری در استان خوزستان تصریح کرد: این حضور نشان می‌دهد که شهروندان منطقه برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی کاملی دارند.

امینی در پایان گفت: مردم آبادان با فتوای رهبر معظم انقلاب و تعهد به وظیفه شرعی و دینی خود برای حضور هر چه باشکوه‌تر مراسم روز قدس در روز جمعه آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول