اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزه‌داران ایلامی زودتر از موعد به راهپیمایی پرداختند

خبرگزاری فارس: روزه‌داران ایلامی زودتر از موعد به راهپیمایی روز قدس پرداختند.

روزه‌داران ایلامی زودتر از موعد به راهپیمایی پرداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم روزه‌دار و مؤمن ایلام صبح امروز با حضور در محل چهارراه رسالت زودتر از زمان موعد برپایی مراسم به راهپیمایی روز قدس پرداختند.

زنان، مردان، کودکان، کهنسالان دوشادوش یکدیگر  مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس را با مشت‌هایی گره کرده در حال پیمودن هستند.

راهپیمایان پس از طی مسیرهای مشخص شده در شهر ایلام به سمت مسجد جامع این شهر حرکت کرده و به اقامه آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان می‌پردازند.

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام و آرمان انقلاب است و حضور با شکوه مردم در صحنه برای اثبات حمایت نظام ما از مردم مظلوم فلسطین در نظام بین‌المللی تأثیر بسزایی دارد.

روز جهانی قدس، تجلی اراده مردم در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران و امام راحل است، مردم استان شهید پرور و انقلابی ایلام در روز جهانی قدس، با فریاد مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

مردم روزه‌دار و انقلابی سراسر استان ایلام، همزمان با مسلمانان جهان و ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم خود را از اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار اعلام می‌کنند.

مردم روزه‌دار ایلامی با حضور گسترده در مراسم روز قدس، با تأکید بر وحدت و انسجام و ضرورت حفظ آن بین مسلمانان جهان، بار دیگر عزم راسخ خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین فریاد می‌زنند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند یار و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول