اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

امسال شاهد بی‌سابقه‌ترین راهپیمایی روز قدس خواهیم بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امسال شاهد بی‌سابقه‌ترین راهپیمایی روز قدس خواهیم بود چرا که تنها سالی است که جهان اسلام با دولت‌های جدید و فارغ از دیکتاتوری در فضای بین‌المللی حضور دارند.

امسال شاهد بی‌سابقه‌ترین راهپیمایی روز قدس خواهیم بود

عباس مقتدایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دلایل متعددی وجود دارد که روز قدس امسال را از سال‌های دیگر متمایز می‌سازد که بیداری اسلامی از جمله آنهاست.

وی افزود: کشورهایی نظیر مصر، تونس و لیبی به عنوان ملت‌هایی با تجربه‌ای جدید از مقاومت در برابر استکبار و استبداد می‌توانند در عرصه حمایت از فلسطین حضور پیدا کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال مقاومت اسلامی در لبنان با قدرت بیشتری می‌تواند عرض اندام کند و کشورهایی مانند بحرین و یمن نیز کشوهایی هستند که فضای جدیدی را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: از سویی موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیش‌گام مقاومت به اندازه‌ای ممتاز است که در آستانه برگزاری اجلاس غیر متعهدهاست و این موضوع شرایط ویژه‌ای برای ابراز انزجار از رفتارهای سلطه‌گرانه در سطح بین‌المللی ایجاد کرده است.

مقتدایی اظهار کرد: به علت بازتر شدن فضای بین‌المللی برای اعتراض به رویکردهای نظام سلطه، این گروه تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا مراسم روز قدس به شکلی تمام عیار برگزار نشود .

وی اضافه کرد: هم‌چنین به سبب آنکه نظام سلطه اطمینان دارد امسال تمام ملت‌های مسلمان در صحنه دفاع از ملت مظلوم فلسطین حاضر می‌شوند نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا پوشش خبری آن به درستی انجام نشود و یا کم‌ترین حد اخبار از برگزاری مراسم روز قدس منتشر شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به همین دلیل رسانه‌های کشورهای اسلامی رسالتی مضاعف برای رساندن پیام این روز برعهده دارند و لازم است تمام رسانه‌های نظام اسلامی بسیج شوند تا به بهترین صورت صدای روز قدس را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول