اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:

روز قدس موج زنده‌ای با دامنه تاثیرگذاری تاریخی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: روز قدس موج زنده‌ای است که دامنه و قدرت تاثیرگذاری آن تنها به یک روز خلاصه نمی‌شود.

روز قدس موج زنده‌ای با دامنه تاثیرگذاری تاریخی است

محسن شرکایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد جهان علیه استکبار بوده و حمایت ملت‌های آزادی‌خواه جهان از ملت مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس حرکت مسلمانان علیه نظام‌های استبدادی و استکباری است، افزود: روز قدس موج زنده‌ای است که دامنه و قدرت تاثیرگذاری آن تنها به یک روز خلاصه نمی‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به اهداف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز قدس خاطرنشان کرد: روز قدس که از انقلاب اسلامی ایران آغاز شده است در حال حاضر به دنبال خود بیداری اسلامی و بهارهای عربی را با الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زده است.

وی روز قدس را روز ملی مقاومت دانست و گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری ضعف و عقب نشینی رژیم اشغالگر قدس و بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام حاصل برگزاری راهپیمایی این روز است.

شرکایی با بیان اینکه پیام دانشجویان حضور گسترده در این راهپیمایی است، افزود: دانشجویان با روحیه بسیجی تا پیروزی کامل فلسطینیان برای مبارزه با استبداد و برقراری عدالت در جهان در صحنه حضور دارند.

وی هنر حکومت اسلامی ایران را ایجاد وحدت و همبستگی در بین مسلمانان جهان عنوان کرد و گفت: اسرائیل به عنوان نماد غرب و نظام استبدادی فنا شدنی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان شعار اصلی روز قدس را پیام امام خمینی (ره) مبنی بر نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس دانست و افزود: کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین از اولویت‌های مسلمانان محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کشور سوریه را محور مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: تروریست‌های دست نشانده آمریکا و مزدوران مرتجع عربی در این کشور دست به اقدامات غیرانسانی می‌زنند.

شرکایی با بیان اینکه ایادی استکبار خواهان اجرای سیاست‌های مشابه کشور لیبی در سوریه هستند، افزود: استکبار خواهان اجرای سیاست‌های لیبی در سوریه است.

وی با بیان اینکه مسئله سوریه به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می‌افزاید، یادآور شد: حضور گسترده در این راهپیمایی نگاه‌های مردم جهان را متوجه فلسطین می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان ادامه داد: دشمنان اسلام یارای مقابله با اسلام را نداشته و حرکت‌های مردمی شکل گرفته در جهان موید این مطلب است.

وی بر ضرورت حضور دانشجویان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: دانشجویان سراسر کشور در این راهپیمایی با مشت‌های گره کرده و با بینش اسلامی لازم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول