اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

ملت‌های مظلوم جهان به روز قدس چشم دوخته‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: روز قدس یک روز بزرگ و مهم است و ملت‌های مظلوم جهان به روز قدس چشم دوخته‌اند.

ملت‌های مظلوم جهان به روز قدس چشم دوخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مبارک بود که در اختیار ما قرار گرفت و برنده واقعی کسی است که توانسته باشد نهایت بهره‌برداری معنوی را از این ماه مبارک کرده باشد.

وی افزود: دشمنی دنیای کفر و استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی ندارد و آنها هر روز با بهره‌گیری از شیوه‌ای جدید برای ایجاد شکاف و فاصله بین مردم انقلابی ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

گنجی خاطر نشان کرد: استراتژی دشمنان در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی جنگ سخت بود ولی در دهه جدید خصوصا سال‌های اخیر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را استراتژی جدید مقابله با ایران اسلامی قرار داده و از تمام توان و امکانات خویش در این راستا بهره می‌برند.

امام جمعه جم بیان داشت: در چنین شرایطی مسئولان فرهنگی و سیاسی جامعه وظایفی خطیر و سنگین بر عهده دارند و باید تمام توان خود را برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان که هر روز گسترده‌تر می‌شود به کار گیرند.

گنجی ادامه داد: دنیای استکبار امروزه با توطئه‌آفرینی و نقشه‌های شوم در صدد است که مردم را از نظام دلسرد کند ولی از این مسئله غافل هستند که این انقلاب با پشتوانه مردم به پیروزی رسیده است و ملت هیچگاه اجازه نمی‌دهند بدخواهان به اهداف پلید خود برسند.

گنجی تاکید کرد: امروزه بیشتر از همیشه به همدلی، همگرایی و همراهی در کشور نیاز است و باید امید، نشاط و شادابی در بین مردم زنده شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس یادآور شد: ملت‌های مظلوم جهان به روز قدس چشم دوخته‌اند تا این ابتکار ارزشمند امام راحل موجبات اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان شود و شاهد نابودی استکبارگران باشیم.

گنجی افزود: از مردم انقلابی و مسلمان شهرستان جم دعوت می‌کنیم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را سر داده و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمانان است، تجدید میثاق کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در این نشست اظهار داشت: تلاش‌های دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر سبب پیشرفت چشمگیر شهرستان جم در تمامی عرصه‌ها شده است.

سید علیرضا سجادی‌زاده اقدامات صورت گرفته به منظور برق‌رسانی به نقاط روستایی شهرستان جم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تلاش‌های فرماندار محترم شهرستان و مدیریت برق در تابستان جاری شاهد نوسانات و مشکلات در برق منطقه نبوده‌ایم و از این بابت از مسئولان ذی‌ربط تشکر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در زمینه رفع مشکل آب که یکی از مشکلات و دغدغه‌های اساسی مردم شهرستان جم بود اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته و پیشرفت چشمگیری در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

سجادی‌زاده بیان داشت: از مسئولین می‌خواهیم به منظور تسریع در روند اجرای مصوبات عمرانی شهرستان تلاش و پیگیری‌های مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول