اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

بخش دولتی همسو با بخش تولید و صنعت است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: خوشبختانه بخش دولتی همسو با بخش تولید و صنعت است و در این راستا این آمادگی وجود دارد تا به رفع دغدغه‎های تولیدکنندگان و صنعتگران استان جامه عمل پوشانده شود.

بخش دولتی همسو با بخش تولید و صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه سه‎شنبه در دومین نشست هم‎اندیشی فضای کسب و کار صنعتگران که در سالن شرکت گاز استان برگزار شد اظهار داشت: بخشی از مشکلات صنعت در داخل استان برطرف شدنی هستند اما برخی مسائل نیز فرااستانی بوده و باید در چارچوب قوانین و مقررات برطرف شوند که در این موارد نیز نمی‎توان قانون را زیر پا نهاد اما می‎توان خواستار انعطاف لازم از سوی دستگاه‎های نظارتی در این زمینه شد.

وی به صنعتگران و فعالان عرصه اقتصادی استان قول مساعد داد که در آن بخش از مشکلات بخش صنعت که از طریق حدود اختیارات استانی برطرف می‎شود هیچ کوتاهی نخواهد شد و تا جایی که قائل به حل مشکلات باشیم مضایقه نخواهیم کرد.

استاندار گلستان یادآور شد: متاسفانه برخی واحدهای تولیدی مبالغ معوقه هنگفتی به بانک‎ها بدهکار هستند که این مسئله را نمی‎توان مورد حمایت قرار داد.

قناعت با تاکید بر اینکه هر جایی که زمینه انعطاف برای حل مشکلات بخش صنعت وجود داشته باشد، دریغ نمی‎کنیم متذکر شد: مسائلی که از طریق استان حل نمی‎شوند و باید در سطح ملی و کشوری مورد ارزیابی قرار گیرند را می‎توان از طریق اتاق بازرگانی و یا منعکس کردن موضوع به سازمان‎های کشوری برای اصلاح نقایص تلاش کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: با توجه به شرایطی که در عرصه بین‎المللی و فضای داخلی با وجود شرایط تحریم و هدفمندی یارانه‎ها حادث شده می‎توان با برنامه‎ریزی صحیح در صدد حل مشکلات بخش صنعت و تولید برآمد.

به گفته وی هر چه زمان به سمت جلو حرکت می‎کند آمارها نیز دقیق‎تر و از صحت بیشتری برخوردار هستند و خوشبختانه در زمینه اعتبارات کشور نیز ساماندهی مناسبی در حال انجام شدن است.

استاندار گلستان استفاده از الفاظ ناخوشایند در خصوص اینکه ارائه آمار در استان دچار اشکال و نقص است را امری ناپسند و نکوهیده خواند و اذعان کرد: نباید زیرآب آمارها را بزنیم بلکه اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد باید آمارها را به‎‌روز و یا مورد بازنگری قرار داد بنابراین نباید با استفاده از ادبیات ناپسند تمام زحمات دستگا‎ه‎های اجرایی را در حوزه آمار زیر سوال برد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول