اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

راه‎آهن گرگان ـ اینچه‎برون تحول عظیمی در اقتصاد گلستان است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از راه‎آهن گرگان ـ اینچه‎برون تحول عظیمی در ترانزیت، اقتصاد و صادرات گلستان رقم می‌خورد.

راه‎آهن گرگان ـ اینچه‎برون تحول عظیمی در اقتصاد گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست صمیمی با نخبگان جامعه کار و تعاون استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: لازم است تا اداره کل حمل و نقل پایانه‎های استان نسبت به ارائه تسهیلات در این بخش اهتمام ورزیده تا حداکثر در پایان سال ‎جاری شاهد بهره‎برداری از پروژه راه‎آهن گرگان به اینچه‎برون باشیم.

وی خواستار پیگیری جدی در خصوص راه‎اندازی و افتتاح دانشکده تحصیلات تکمیلی تعاون از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شد و افزود: دانشگاه جامع استان نیز موظف است تا در این زمینه پای‎کار بیاید تا امسال شاهد افتتاح این دانشکده در گلستان باشیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه استان حرکت رو به جلو و رو به پیشرفتی را آغازگر شده است تصریح کرد: مرکز تحقیقات بهداشت محیط کار فنی شمال کشور در سایت اداری استان آماده بهره‎برداری است و بنا داریم تا در هفته دولت با حضور وزیر کشور و یا معاونان ایشان نسبت به افتتاح این مرکز اقدام کنیم.

قناعت یادآور شد: دو سد قابل بهره‎برداری، افتتاح جاده جنگل گلستان و جشن به ثبت رسیدن برج قابوس در شهرستان گنبدکاووس از دیگر برنامه‎هایی است که با حضور نماینده یونسکو و مسئولان کشوری به انجام خواهد رسید.

وی همچنین از کلنگ‎زنی یک هتل چندستاره در کنار برج قابوس توسط سرمایه‎گذاران در آینده‎ای نزدیک در گلستان خبر داد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه گلستان در مسیر پویایی و بالندگی به سرعت مسیر پیشرفت را طی می‎کند خاطر نشان کرد: امید می‎رود مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد با همدلی و همکاری مردم و مسئولان به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول