اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مطالعات دیوار دفاعی گرگان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مطالعات دیوار دفاعی گرگان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مطالعات دیوار دفاعی گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان با بیان اینکه دیوار دفاعی گرگان سومین دیوار جهان است اظهار داشت: تقریبا دو ماه گذشته در نامه‎ای مشترک با امضای نماینده ولی‎فقیه در استان همچنین استاندار گلستان به موسوی معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی کشور ارسال شد و طی آن برای بررسی مطالعات دیوار دفاعی گرگان اعتبار مذکور تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی موضوع مطالعه دیوار گرگان در دستور کار میراث فرهنگی و گردشگری استان قرار گرفته است.

استاندار گلستان همچنین از اعلام رسمی ثبت برج قابوس طی دو لغایت سه ماه آینده با حضور مهمان ویژه و نماینده یونسکو در گنبدکاووس خبر داد و بیان کرد: عصر امروز در گنبدکاووس جشنی به همین مناسبت انجام خواهد گرفت که البته اعلام رسمی ثبت برج قابوس نیست.

قناعت با بیان اینکه فضای تحریم بر علیه ایران ثبت موضوعات در اجلاس‎های بین‎المللی را سخت کرده است تصریح کرد: نزدیک به 35 کشور در این اجلاس شرکت داشتند و حدود 40 اثر در این مراسم ارائه شد.

وی یادآور شد: ثبت اثر تاریخی برج قابوس شنبه 10 تیرماه 30 ژانویه و در ساعت 3:30 به وقت محلی به انجام رسید.

قناعت ثبت این افتخار بزرگ را به مردم گلستان و جامعه هنرمندان تبریک گفت و یادآور شد: این اقدام خوب و ارزشمند در سایه تلاش و همدلی که در استان وجود داشت به دست آمده که جا دارد از آموزش و پرورش، شرکت توزیع برق، تربیت‎بدنی، شهرداری، شورای ‎شهر، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان به ویژه معاون عمرانی استانداری تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول