اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

سد نرماب اقدامی کلیدی و زیربنایی توسط بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: سد نرماب یکی از پروژه‌های جدی، حیاتی و زیربنایی استان است که 3.5 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده و به دستگاه‎های خدمات‎رسان توزیع خواهد شد.

سد نرماب اقدامی کلیدی و زیربنایی توسط بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در شرایط تحریم اجرای عملیات سد نرماب که در شرق استان، کلنگ آن توسط بخش خصوصی به زمین زده شد شاهکار بزرگی است که نباید این اقدام ارزشمند بر روی زمین بماند.

قناعت بر تشکیل جلساتی از سوی معاون برنامه‎ریزی و عمرانی تاکید کرد و متذکر شد: باید اعتبارات مورد نیاز سد نرماب به موقع تخصیص داده شود تا شاهد سرعت‎بخشی به این پروژه مهم در استان باشیم.

استاندار گلستان همچنین به صرفه‎جویی اعتبارات هزینه‎ای توسط دستگاه‎های اجرایی تاکید کرد.

وی پیشگیری حوادث را نیز مهم خواند و بیان داشت: توجه به لایروبی رودخانه‎هایی که در مسیر سیلاب قرار دارند یکی از موضوعات جدی استان بر اثر تغییرات اقلیمی است چرا که گلستان در این بخش جزو استان‎های رتبه اول است و سبب می‎شود علاوه بر اعتبارات ملی، اعتبارات استانی را نیز به این سمت هدایت کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: توزیع شهرستانی اعتبارات تملک دارایی‎های استانی سال ‎جاری به تصویب اعضای شورا رسید و دبیران کمیته‎های برنامه‎ریزی شهرستان‎ها موظف هستند فهرست پروژه‎های پیشنهادی را به تفکیک فصل، برنامه و دستگاه اجرایی که مطابق با اهداف و برنامه‎های توسعه استان و شهرستان است از فرمانداری‎ها اخذ و در جلسات کمیته برنامه‎ریزی شهرستان ارائه کنند.

قناعت در خصوص ممنوعیت کسر اعتبار برخی پروژه‎ها بیان داشت: پروژه‎های مربوط به سفرهای رئیس‎جمهور، پروژه‎های دارای دیون که سال پایانی تامین اعتبار می‎شوند و نیز پروژه‎هایی که در دهه‎ فجر و هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسند از جمله این پروژه‎ها است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول