اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

گلستان پایلوت پروژه‎های ملی در حوزه فناوری ارتباطات شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خواست تا از گلستان به عنوان پایلوت پروژه‎های ملی در حوزه فناوری ارتباطات استفاده شود.

گلستان پایلوت پروژه‎های ملی در حوزه فناوری ارتباطات شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار داشت: استان گلستان از حیث ارتباطات و فناوری از رتبه و جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حوزه‎های مختلف فناوری، گلستان در رتبه‎های اول و دوم و در برخی از ابعاد نیز جز رتبه‎های 5 و 6 کشوری است که دستیابی به این مهم قابلیت گلستان را در عرصه فناوری و ارتباطات نشان می‎دهد.

قناعت با بیان اینکه گلستان در همایش ملی پیشخوان خدمات دولت به عنوان استان برتر در سطح کشور انتخاب شد اذعان کرد: گلستان همچنین به عنوان نخستین استان در اجرای "شهر الکترونیک، شهروند الکترونیک" توانست فقط در مرکز استان بیش از 80 هزار نفر از مردم را از آموزش‎های این حوزه بهره‎مند کند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در سال گذشته گلستان به عنوان پایلوت یکپارچه‎سازی خدمات الکترونیکی دستگاه‎های اجرایی به لحاظ تحقق دولت الکترونیک انتخاب شده است متذکر شد: در یکپارچه‎سازی خدمات الکترونیک گلستان بسیار توانمند ظاهر شد و توانست در این عرصه به خوبی ورود پیدا کند.

وی بیان کرد: گلستان توانست در برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک در مرحله اول و دوم نقش‎آفرینی کند به طوریکه در مرحله اول، شهرستان علی‎آباد کتول با داشتن 94 شعبه توانست صددرصد انتخابات را به طور تمام مکانیزه انجام دهد و در مرحله دوم نیز از 303 شعبه اخذ رأی که تقریبا سه برابر آمار شعبات مرحله نخست بود حوزه گرگان و آق‎قلا توانست در برگزاری انتخابات تمام الکترونیک سربلند بیرون آمده و رتبه اول کشور را در بین 31 استان کسب کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در شاخصه‎هایی چون دبیرخانه، فرمانداری‎ها، حوزه امنیت و آموزش، گلستان معدل نخست کشور را کسب کرده است اذعان کرد: در بین 360 فرمانداری کشور دو فرماندار از استان گلستان حائز رتبه عالی شدند که در این میان فرماندار گنبدکاووس رتبه اول کشور و فرماندار آق‎قلا رتبه 5 کشوری را به دست آوردند که این امر ماحصل اهتمام ویژه در حوزه‎های مختلف به ویژه در حوزه ارتباطات بوده است.

قناعت در پایان گفت: وضعیت خوبی که گلستان در حوزه ارتباطات و فناوری به دست آورده است نباید سبب شود که در این زمینه متوقف شویم لذا اگر به این مقدار بسنده کنیم استان‎های دیگر گوی سبقت را از ما خواهند ربود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول