اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا انتخابات ـ 266

استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از حضور پرشور قومیت‎ها، سلایق سیاسی و افراد مناطق مختلف استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

جواد قناعت امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: انتخابات نشان داد که مختص به لایه‎های خاص نیست و همه مردم استان، پای کار آمدند تا حماسه‎ای بزرگ خلق کنند.

وی تصریح کرد: زمان پایان برگزاری انتخابات بر ‌اساس آخرین ابلاغیه‎ای که از وزارت کشور به ستاد انتخابات استان گلستان اعلام شد ساعت 23 بوده است.

استاندار گلستان اذعان داشت: شعباتی که مراجعه‌کننده ندارند باید درهای شعب را بسته و شمارش آرا را آغاز کنند ولی شعباتی که همچنان مراجعه‎کننده دارند باید برای رأی دادن، مردم را به داخل شعبه راهنمایی کرده تا درها بسته و پایان انتخابات صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: اعضای شعب اخذ رأی تا پایان شمارش آرا باید انجام ماموریت کنند تا نتیجه رأی‎گیری آن شعب مشخص شود.

قناعت یادآور شد: در نخستین فرصت نتایج انتخابات اعلام و درصد مشارکت وسیع مردم مشخص خواهد شد.

استاندار گلستان از کاندیداهایی که سبب گرم شدن تنور انتخابات در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند تقدیر کرد و ابراز داشت: کاندیداهای مردم، هواداران و ستادهای تبلیغاتی، نقش مهمی در حضور حداکثری مردم ایفا کردند همچنین فعالیت ستاد انتخابات استان، اعضای شورای تامین، هیئت‎های اجرایی 27 گانه، هیئت‎های بازرسی و نظارت، نیروهای خدماتی، پشتیبانی و نظامی در گرم کردن حضور پرشور مردم ستودنی است.

وی از خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‎ها، صدا و سیمای استان که در انعکاس دقیق اخبار، پوشش مناسبی ارائه کردند تقدیر کرد.

قناعت بیان داشت: از 64 کاندیدای استان تنها هفت نفری که حد نصاب آرا را کسب کنند وارد مجلس نهم خواهند شد که آن هفت نفر باید ظرفیت پیروزی و موفقیت در انتخابات را داشته باشند و همه مردم و مسئولان، حتی 57 نفری که حائز حد نصاب آرا نشدند نیز باید کمک کنند تا چرخ توسعه استان با شتاب بیشتری حرکت کند.

وی تاکید کرد: آن 57 نفری که به مجلس راه پیدا نمی‎کنند نباید احساس شکست کنند چرا که همه دیندار و ولایی بودند و بر اساس تکلیف وارد عرصه انتخابات شدند و یقینا همه کاندیداها در این عرصه پیروز هستند.

استاندار اظهار داشت: پایان انتخابات را اعلام می‎کنیم که امید است پایان رقابت‎ها آغاز رفاقت باشد و همه به توسعه استان کمک کنند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول