اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خواستار شد

توسعه شبکه ملی کشور با محوریت دانشگاه جامع گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات خواست تا برای توسعه شبکه ملی کشور با محوریت دانشگاه جامع گلستان انعقاد قرارداد صورت پذیرد.

توسعه شبکه ملی کشور با محوریت دانشگاه جامع گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه دوشنبه در جمع مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار داشت: پیشرفت و شکوفایی کشور و استان گلستان با تلاش و همدلی در حوزه ارتباطات باید بیش از گذشته خودنمایی کند.

وی در خصوص چشم‎انداز برنامه‎های آینده گلستان در عرصه فناوری اطلاعات افزود: تحقق ایجاد مرکز داده "دیتا سنتر" استان تا پایان سال‎ جاری، انجام پروژه‎های فیبر نوری استان، اجرای پروژه خدمات الکترونیکی به صورت یکپارچه در تمامی دستگاه‎های اجرایی از برنامه‎های استان است که امیدواریم به زودی به نقطه نهایی برسند.

استاندار گلستان تصریح کرد: انتظار داریم تا پایان سال 1393 اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه فناوری اطلاعات در استان تحقق پیدا کند.

قناعت همچنین از معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خواستار حمایت از پروژه‎های اطلاعات و فناوری استان نسبت به سال‎های گذشته شد.

وی ابراز داشت: انتظار داریم تا از شرکت‎های فعال استان در قالب تعریف پروژه‎های ملی و یا استانی حمایت شود.

استاندار گلستان امنیت اطلاعات را یکی دیگر از خواسته‎های استان در زمینه فناوری اطلاعات یاد کرد و یادآور شد: لازم است در این زمینه بودجه لازم برای پیاده‎سازی سیستم ISMS در دستگاه‎های اجرایی استان فراهم شود.

این مسئول خواستار همکاری تعیین صلاحیت برای شرکت‎های متقاضی در این بخش شد و گفت: امیدواریم همکاری لازم در این راسته به خوبی انجام شود.

وی تاکید کرد: باید به استان گلستان در راستای توسعه زیرساخت‎ها و بازسازی زیرساخت‎ها توجه ویژه‎ای صورت پذیرد و بودجه لازم نیز در این خصوص در اختیار استان قرار بگیرد.

استاندار گلستان خواستار تقویت اعتبارات، توجه به زیرساخت‎ها، توجه به بخش فنی و تامین نیروی انسانی متخصص شد.

قناعت همچنین از مسئولان دستگاه‎های اجرایی گلستان خواست تا همکاری لازم را با مدیرکل فناوری و اطلاعات استان داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول