اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان در مراسم روز خبرنگار:

به هر چیزی که به نفع جامعه مطبوعات باشد نگاه مثبت دارم

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: به هر چیزی که به نفع جامعه مطبوعات استان باشد نگاه مثبت داشته و آمادگی کامل در این زمینه دارم.

به هر چیزی که به نفع جامعه مطبوعات باشد نگاه مثبت دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار اظهار داشت: عصری که در آن به سر می‎بریم عصر رسانه است و نقش استراتژیک خبرنگار بر هیچ‎ کس پوشیده نیست.

وی از خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جنگ نرم یاد کرد و بیان داشت: دشمن در جنگ نرم در صدد تزریق یأس و ناامیدی به جامعه است و برعکس دشمنان، همه وظیفه داریم امید و نشاط را در کنار پیگیری مشکلات مردم به جامعه تزریق کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه همیشه ضعف‎ها متوجه جامعه اداری نیست خاطر نشان کرد: گاهی اوقات مشکلات از درون جامعه خبری است و باید مرتفع شود لذا اگر خبرنگاران پویا و به‎روز باشند اکثر مشکلات حل‌شدنی خواهد بود.

قناعت بر آموزش تخصصی خبرنگاران استان تاکید و ابراز امیدواری کرد: در آینده وضعیت خبرنگاران و جامعه مطبوعاتی بهتر و مطلوب‎تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران نباید دچار انگاره شوند اذعان کرد: نباید همیشه بر طبل نداشتن‎ها کوبید، چرا که کارهای بسیار خوبی در حوزه خبرنگاران اتفاق افتاده، هر چند کافی نبوده و زیبنده یک استان ولایتمدار نیست.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شرایط کشور در وضعیت خاصی است، یادآور شد: اصحاب رسانه باید دقت کنند که مبادا به هر چیزی که باعث یأس، ناامیدی، تلخی، افسردگی و خمودگی در جامعه می‎شود دامن بزنند، بلکه باید مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری و در کنار آن موجبات نشاط و بالندگی جامعه را فراهم آورند که این مهم، حق ملت است.

قناعت با بیان اینکه برخی خواص معتقدند آرمان‎گرایی و آرمان‎بینی منطبق با یکدیگر نیست، گفت: واقعیت ملت ایران رسیدن به رشد و تعالی، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی، حفظ راه امام و شهدا، تحقق مردم‌سالاری، توزیع رفاه نسبی در جامعه و توزیع عادلانه ثروت است و تلاش برای رسیدن به پیشرفت، توانایی، توسعه و احقاق حفظ کرامت انسانی، اسلامی و اخلاقی است که این واقعیت، منطبق بر آرمان‎گرایی است.

استاندار گلستان در پایان گفت: امیدوارم با افزایش تعاملات شاهد موفقیت‎های بیشتری در بخش رسانه و مطبوعات استان باشیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول