اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارندگی شدید

ساختمان مدیریت بحران استانداری گلستان خسارت دید

خبرگزاری فارس: ساختمان مدیریت بحران استانداری گلستان بر اثر بارندگی شدید خسارت اساسی دید.

ساختمان مدیریت بحران استانداری گلستان خسارت دید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان هم‌اکنون ساختمان مدیریت بحران استانداری گلستان به علت عملیات عمرانی که در طبقات بالای آن برای اضافه بنا در حال انجام بوده بر اثر بارندگی شب گذشته دچار آبگرفتگی در اتاق‌های مدیریت شده است.

همچنین به علت آبگرفتگی ناشی از بارش باران به تاسیسات موتورخانه و برقی شرکت گاز استان، این شرکت کارکنان خود را به مرخصی فرستاده تا عوامل فنی و تاسیساتی این شرکت آب‌های داخل تاسیسات را خارج کنند.

بازندگی شدید شامگاه دوشنبه در گرگان علاوه برای خسارت زیاد به تاسیسات اداری و عمومی؛ باعث آبگرفتگی منازل شهروندان گرگانی شده است.

گزارش‎های اولیه از سطح شهر حاکی از آن است که بارش شدید دیشب و جاری شدن سیل در خیابان‎های سطح شهر موجب وارد آمدن خسارت به تعدادی از خودروهای پارک شده سطح شهر گرگان شده است.

بارندگی شب گذشته همچنین باعث سرگردانی مسافرانی که کنار پارک‎ها و مکان‎های گردشگری از جمله النگ‎دره، ناهارخوران و المان بسیج بودند، شده است.

جاری شدن سیل همچنین به آسفالت بلوار صیاد شیرازی و خیابان چهارشنبه بازار و دیگر خیابان‌های شهر گرگان خسارت وارد کرد.

گزارش اولیه دریافتی در دیگر شهرهای استان از جمله کلاله، آزادشهر، علی‌آبادکتول و کردکوی حاکی از وارد آمدن خسارت بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل است.

تاکنون تلاش خبرنگار ما به علت جلسه بودن اکثر مسئولان متولی که باید در این خصوص پاسخگو باشند برای دریافت میزان خسارت‌های اولیه بی‌نتیجه بوده است.

گفتنی است؛ اداره کل هواشناسی استان در اخطاریه شماره شش خود در روز گذشته اعلام کرده بود طبق آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی از امروز تا روز شنبه 31 تیرماه به تناوب شرایط جوی ناپایدار تداوم خواهد داشت، طی این مدت در بعضی ساعات به خصوص در اوایل شب و صبح بر شدت ناپایداری افزوده شده و موجب شکل‌گیری ابرهای باران‌زا خواهد شد.

لذا به سبب وقوع پدیده رگبار در برخی از نقاط استان، به ویژه نواحی کوهستانی و کوهپایه، آبگرفتگی برخی معابر عمومی و وقوع سیلاب ناگهانی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول