اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

گزینه مردم در انتخابات آتی از جریان ناب انقلاب و تفکر اصولگرایی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در انتخاباتی که در پیش داریم یقینا گزینه مردم از جریان ناب انقلاب و تفکر اصولگرایی خواهد بود و دیگر از جریان فتنه، نهضت آزادی و نظایر آن خبری نیست چرا که همه آنها در زباله‎دان تاریخ مدفون شده‎اند.

گزینه مردم در انتخابات آتی از جریان ناب انقلاب و تفکر اصولگرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه با مدیران استان در گفت‎وگو با خبرنگاران گلستان اظهار داشت: گر چه فتنه‎های جدید در راه است اما با درایت حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی ملت ایران قطعا مشکلات پیش‎رو را همچون گذشته پشت ‎سر خواهیم گذاشت.

وی به سخنان وزیر کشور در دولت اصلاحات اشاره کرد و بیان داشت: ساختار برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران طوری است که احتمال یک تقلب سازماندهی شده نیز وجود ندارد.

استاندار گلستان تصریح کرد: همان طوری که مشاهده کردیم در دولت اصلاحات شخصی رأی آورد که مخالف آن دولت بود و همه این موارد بشارت سلامت انتخابات را می‎دهد.

وی تاکید کرد: به فضل الهی بساط جریان فتنه برچیده شده است و جریان ناب انقلاب و اصولگرایی در کشور نهادینه و دیدگاه‎های مردم به سمت مبانی اصیل و ارزشی انقلاب معطوف شده است.

قناعت در بخش دیگری از سخنانش به توفیقات گلستان در سطوح مختلف اشاره کرد و یادآور شد: کسب رتبه نخست در مبارزه با مواد مخدر با نگاه ارزشی و اعتقادی به دست آمده است و این به منزله پایان کار نیست بلکه عزم جدی برای پیشرفت و شکوفایی دوچندان است.

وی با بیان اینکه در حوزه اعتیاد نگاه پیشگیرانه هدف و اولویت اصلی بوده است اذعان کرد: اعضای شورای تامین باید با همان نگاه ارزشی در سال جاری وظایف اداری، قانونی و بالاتر از آن وظیفه شرعی خود را ادامه دهند تا این معضل خانمان‎سوز از گلستان پاک شود.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: اگر ما این معضل را از جامعه پاک نکنیم این آسیب به درون خانه‎ها رسوخ پیدا خواهد کرد و دامنگیر خانواده‎ها می‎شود لذا این انتظار وجود دارد که همکاری و همدلی بیش از گذشته در این زمینه وجود داشته باشد.

قناعت ثبت برج قابوس در فهرست جهانی یونسکو را یک اقدام بزرگ و ارزشمند یاد کرد و متذکر شد: رقابت شدیدی در کشور ایران و سایر کشورها برای ثبت آثار به وجود آمده لذا باید تلاش کنیم تا از این فرصت‎ها به شایستگی استفاده و گلستان را به جهانیان بشناسانیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول